2

درخواست تل‌آویو از نظامیان اسرائیلی برای ترک آذربایجان و گرجستان از بیم پاسخ ایران

  • کد خبر : 398896
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به اقدام تروریستی آن در ترور و به شهادت رساندن رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، از شهروندان و سربازان این کشور خواسته ۲ کشور قفقاز جنوبی را ترک کنند. به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی سربازان و شهروندان خود را از ماندن در جمهوری آذربایجان […]

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به اقدام تروریستی آن در ترور و به شهادت رساندن رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، از شهروندان و سربازان این کشور خواسته ۲ کشور قفقاز جنوبی را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی سربازان و شهروندان خود را از ماندن در جمهوری آذربایجان و گرجستان به دلیل تهدید حمله‌ای احتمالی از سوی ایران منع کرده است.

خبرگزاری آپا با انتشار این مطلب گزارش داد: شبکه تلویزیونی و رادیویی «کان» اسرائیل گزارش کرده است که طبق دستور ریاست ارتش، شهروندان اسرائیلی که در حال حاضر در خدمت ارتش اسرائیل و مسافر این ۲ کشور قفقاز جنوبی هستند، باید فورا، به اسرائیل بازگردند.

دستور فوق به دلیل نزدیک بودن آذربایجان و گرجستان به ایران و مرزهای مشترک ایران و آذربایجان صادر شده است.

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(جنبش حماس) در تهران، مقامات ایران و دیگر رهبران محور مقاومت وعده «مجازات سخت» این رژیم را داده‌اند.

شهید هنیه که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، طی اصابت یک پرتابه کوتاه‌برد با سری جنگی در بامداد ۱۰ مرداد به محل اسکان او در پایتخت به شهادت رسید.

تدابیر امنیتی برای حفاظت از اماکن نظامی حساس رژیم صهیونیستی و مقامات آن در روزهای اخیر، از بیم پاسخ ایران و دیگر گروه‌های مقاومت افزایش یافته است.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398896

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]