2

"رد وابستگی فرد فتنه‌گر میان افغان‌ها و ایران به طالبان"

  • کد خبر : 398900
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، فردی با نام «عبدالحمید خراسانی» طی روزهای اخیر با سوءاستفاده از عنوان «فرمانده طالبان»، ویدئویی را منتشر کرده است که در آن برای ایجاد درگیری و تفرقه بین مردم ایران و افغانستان تلاش می‌کند. این ویدئو که در آن سعی شده تا با نسبت دادن آن به طالبان بر […]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، فردی با نام «عبدالحمید خراسانی» طی روزهای اخیر با سوءاستفاده از عنوان «فرمانده طالبان»، ویدئویی را منتشر کرده است که در آن برای ایجاد درگیری و تفرقه بین مردم ایران و افغانستان تلاش می‌کند.

این ویدئو که در آن سعی شده تا با نسبت دادن آن به طالبان بر طبل تفرقه بین دو کشور بکوبد و جان تازه به موج مخالفت‌ها بر مهاجران بدهد، توسط سخنگوی حکومت طالبان به شدت رد شده است.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره این ویدئو و اظهارات تفرقه‌افکنانه آن تأکید کرد: این فرد هیچ سمت و مقامی در افغانستان ندارد و خانه به دوش است.

وی افزود: چنین اظهارات تفرقه‌افکنانه‌ای فقط شخصی است و به امارت اسلامی نیز ارتباطی ندارد و این فرد نیز نماینده هیچ ارگان و نهادی در افغانستان نیست.

انتهای پیام/./؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398900

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]