3

پورحمیدی: می‌خواهم از بازی کردن مطمئن باشم/ هنوز با فولاد قرارداد امضا نکرده‌ام‌

  • کد خبر : 398904
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور در پایان مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد، در مورد انتخاب مشترک با سیدحسین حسینی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل فوتبال ایران، گفت: کیلین‌شیت‌ها فقط برای من نیست و همه بچه‌های تیم در گرفتن جایزه کمک کردند. وی با اشاره به اخبار رفتنش […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور در پایان مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد، در مورد انتخاب مشترک با سیدحسین حسینی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل فوتبال ایران، گفت: کیلین‌شیت‌ها فقط برای من نیست و همه بچه‌های تیم در گرفتن جایزه کمک کردند.

وی با اشاره به اخبار رفتنش از تیم فوتبال تراکتور، عنوان کرد: دوست دارم در تراکتور بمانم اما می‌خواهم به تیمی بروم که از بازی کردن، مطمئن باشم. تراکتور گلر تیم ملی را جذب کرده و اگر بمانم فضای رقابتی پیش می‌آید. می‌خواهم به تیمی بروم که فکرم آزاد باشد و بتوانم مثل بقیه سال‌ها بدرخشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور در مورد حضور احتمالی‌اش در تیم‌های خارجی، بیان کرد: همه دوست دارند لژیونر شوند و امیدوارم این اتفاق برای من هم رخ بدهد. با این حال هنوز شرایطش را ندارم و با تیم فولاد هم به طور قطعی قرارداد نبسته‌ام.

وی ادامه داد: وقتی به تراکتور آمدم به جای محمدرضا اخباری درون دروازه قرار گرفتم. هوادارن او را دوست داشتند و وقتی وارد تیم شدم کمی هجمه روی من بود ولی کم‌کم شرایط خوب شد. نمی‌دانم انتخاب هواداران تراکتور، من هستم یا علیرضا بیرانوند و دل خودم جایی است که بتوانم بازی کنم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]