1

جمع آوری و درمان معتادان متجاهر ۶۰ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 398938
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در پایان جلسه شورای اجتماعی کشور در تشریح مصوبات جلسه امروز شورای اجتماعی کشور گفت: این جلسه که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و سایر اعضا تشکیل شد، آخرین جلسه شورا در دولت سیزدهم قلمداد می‌شود. وی افزود: جلسات این شورا ظرف سه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در پایان جلسه شورای اجتماعی کشور در تشریح مصوبات جلسه امروز شورای اجتماعی کشور گفت: این جلسه که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و سایر اعضا تشکیل شد، آخرین جلسه شورا در دولت سیزدهم قلمداد می‌شود.

وی افزود: جلسات این شورا ظرف سه سال گذشته در تمام ماه‌ها برگزار شد و موضوعات مختلف در حوزه آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تهیه برنامه جامع در حوزه‌های اجتماعی را یکی از تکالیف اساسی سازمان امور اجتماعی کشور و مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی به این سازمان دانست و گفت: این برنامه جامع بر اساس سنجش و پایش‌های دقیق تهیه و نتیجه آن امروز به اعضای شورای اجتماعی کشور اعلام شد.

عباسی افزود: در جلسه امروز نظرات کارگروه‌های مختلف و اقدامات دستگاه‌های مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با وزارت کشور در این جلسه بررسی و نتایج آن به اعضا اطلاع‌رسانی شد.

وی برنامه جامع کنترل آسیب‌های اجتماعی را دیگر تکلیف این سازمان برشمرد و گفت: در این برنامه بر موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی تاکید شده است به طوری که اکنون ۱۸ هزار تشکل مردمی آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و همکاری در این حوزه اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به ارائه گزارش یکی از تشکل‌های مردمی در جلسه امروز شورای اجتماعی کشور اشاره کرد که بر اساس آن یک تشکل مردمی با مشارکت ۷۰ هزار نفر در خراسان رضوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات منسجمی برنامه‌ریزی کرده است.

عباسی افزود: این تشکل در حقیقت تحت عنوان مصونیت‌سازی فکری با توسل به امام رضا (ع) در خراسان رضوی اقدامات ارزشمندی را انجام داده که گزارش عملکرد آن در این جلسه ارائه شد و امیدواریم این کار خوب به صورت الگو در کشور مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به پایش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با حوزه امور اجتماعی کشور و گردآوری آن در قالب یک کتابچه اظهار داشت: در جلسه امروز سنجش‌های انجام شده برای هر یک از دستگاه‌ها به اطلاع اعضای شورای اجتماعی کشور رسید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]