2

رئیس‌جمهور داغستان: در کشتی آزاد همتا نداریم

  • کد خبر : 398950
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سرگئی ملیکوف» با تبریک کسب موفقیت‌های کشتی‌گیران آزاد داغستانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کانال تلگرامی‌اش نوشت: داغستان امروز از پیروزی‌های ورزشکاران ما در بازی‌های المپیک خوشحال است. حتی با وجود اینکه ورزشکاران در المپیک پاریس تحت پرچم کشورهای دیگر رقابت می‌کردند اما ما می‌دانیم که مسیر آنها […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سرگئی ملیکوف» با تبریک کسب موفقیت‌های کشتی‌گیران آزاد داغستانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کانال تلگرامی‌اش نوشت: داغستان امروز از پیروزی‌های ورزشکاران ما در بازی‌های المپیک خوشحال است. حتی با وجود اینکه ورزشکاران در المپیک پاریس تحت پرچم کشورهای دیگر رقابت می‌کردند اما ما می‌دانیم که مسیر آنها به مراحل بالاتر از کجا شروع شد.

رئیس‌جمهور داغستان خاطرنشان کرد: هر یک از قهرمانان امروز شخصیت خود را در مدارس کشتی داغستان به دست آوردند و مهارت‌های خود را در مبارزه با حریفان قدرتمند ارتقا دادند. این نتایج نشان می‌دهد که آنها بیهوده از ما نمی‌ترسیدند! و در شوخی‌ای که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود حقیقتی آشکار وجود دارد: داغستان در تعداد قهرمانان سبک آزاد از تمامی کشورها پیشی گرفته است. می‌توانید تصور کنید اگر سایر کشتی‌گیران نامدار ما در المپیک شرکت می‌کردند چه نتایجی حاصل می‌شد؟

سرگئی ملیکوف افزود: داغستانی‌ها در این ورزش همتایی ندارند؛ بنابراین ترس از ما قابل درک است. اما هیچ چیز نمی‌تواند تصمیمات کمیته بین‌المللی را که مغایر با اصول ورزش است، توجیه کند. باز هم تکرار می‌کنم: این گونه کارها فقط ضعف مرتکبین را ثابت می‌کند! به قهرمانان کشورمان بابت پیروزی‌های درخشان و اطمینان‌بخش تبریک می‌گویم. به کشتی‌گیرانی که راهشان به المپیک بسته شد، یک چیز می‌گویم: شما برای ما همان قهرمان هستید! مطمئن هستم که پیروزی‌ها در انتظار شماست و سرود کشورمان باز هم در معتبرترین مسابقات شنیده می‌شود.

روز گذشته بازی‌های المپیک پاریس به طور رسمی به پایان رسید.

انتهای پیام/؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398950

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]