2

سامره سرمربی مس کرمان شد

  • کد خبر : 398956
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، سامره که از چهره های شناخته شده فوتبال استان کرمان محسوب می شود و سابقه بازی در تیم مس کرمان در رقابت های لیگ برتر و گلزنی با لباس این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا را نیز دارد، به صورت رسمی به […]

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، سامره که از چهره های شناخته شده فوتبال استان کرمان محسوب می شود و سابقه بازی در تیم مس کرمان در رقابت های لیگ برتر و گلزنی با لباس این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا را نیز دارد، به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم فوتبال کار خود را آغاز خواهد کرد.

براساس این گزارش، همچنین داود مهابادی از دیگر چهره های شناخته شده فوتبال کشور و تیم های لیگ دسته یک به عنوان مدیر فنی در تیم صنعت مس معرفی می شود و سایر اعضای کادر فنی تیم مس طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

روابط عمومی باشگاه مس کرمان در این خبر ادامه داد: سامره که از نخستین فوتبالیست های استان کرمان در رقابت های لیگ برتر محسوب می شود و سابقه بازی در هر سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و مس سرچشمه را دارد، فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه صنعت مس رفسنجان و کرمان آغاز کرد و سپس در لیگ برتر در تیم های سپاسی و استقلال تهران به بازی پرداخت. این بازیکن در تیم استقلال تهران پنج سال بازی کرد و به یکی از چهره های ماندگار این تیم در فوتبال ایران تبدیل شد.

این گزارش افزود: سامره که نخستین لژیونر فوتبال استان کرمان نیز محسوب می شود در سال ۲۰۰۱ میلادی به تیم پروجا در ایتالیا رفت و در تیم های الشعب و العجمان امارات نیز به بازی پرداخت.

روابط عمومی باشگاه مس کرمان همچنین تصریح کرد: سامره در سال ۸۸ پیراهن مس کرمان را مجدد بر تن کرد و ۱۰ گل در آن سال با پیراهن تیم مس کرمان به ثمر رساند که اوج درخشش او در رقابت های جام باشگاه های آسیا با مس کرمان بود و پنج گل خاطره انگیز را برای تیم مس در این رقابت ها به ثمر رساند.

این گزارش ادامه داد: سامره که ۲۵ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد از سال ۱۳۹۳ با هدایت تیم های پایه باشگاه استقلال تهران وارد دنیای مربیگری شد و در یک فصل نیز هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده گرفت. وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد فصل قبل به عنوان سرپرست تیم استقلال تهران در فوتبال ایران حضور داشت.

طی روزهای آتی برنامه های تمرینی و مراحل جذب بازیکن نیز از سوی این تیم آغاز خواهد شد.

شهبا که هفته گذشته مسئولیت سرمربیگری مس کرمان را برعهده گرفت بود، پس از تنها چندروز، استعفا کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398956

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]