2

تاکید امیر نصیرزاده بر تقویت توان دفاعی در جنگ نامتقارن

  • کد خبر : 398960
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

افق نیوز؛ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه‌های دفاع و دادگستری گفت: امیر نصیرزاده گزینه پیشنهادی برای وزارت دفاع پیش از ظهر امروز مهمان کمیسیون امنیت ملی بود و در […]

افق نیوز؛

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه‌های دفاع و دادگستری گفت: امیر نصیرزاده گزینه پیشنهادی برای وزارت دفاع پیش از ظهر امروز مهمان کمیسیون امنیت ملی بود و در این نشست مشترک، برنامه‌های خود را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امیر نصیرزاده مبتنی بر مبانی و اسناد بالادستی نظام در حوزه نظامی و امنیتی است، خاطرنشان کرد:  آقای نصیرزاده در بحث معیشت نیروهای مسلح تاکید کرد که موضوع خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح  را در کنار سایر ماموریت‌های مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی دنبال و پیگیری خواهد کرد و نگاه و عملکرد پیش‌دستانه و نگاه به آینده‌نگری را در دستور کار خود قرار می‌دهد.  

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: گزینه پیشنهادی وزارت دفاع همچنین تاکید کرد که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیاز‌های وزارت دفاع و تلاش برای تقویت توان دفاعی در جنگ نامتقارن است. 

رضایی همچنین با اشاره به حضور گزینه پیشنهادی وزارت دادگستری در کمیسیون امنیت ملی  گفت: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری با حضور در کمیسیون امنیت ملی ضمن ارائه برنامه و سوابق کاری ۳۸ ساله  خود در حوزه قضایی و تقنینی از جمله در حوزه قضایی و دیوان محاسبات، مجلس و قوه مقننه به سوالات نمایندگان پاسخ داد. 

وی افزود: همچنین آقای رحیمی بر توسعه تعامل قوه قضاییه بر دولت و  تقویت تعامل قوه قضاییه با قوه مقننه تاکید کرد. ایشان علاوه بر این توسعه ارتباط مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه برای بررسی مشکلات کشور را هدف دیگر خود برای ۴ ساله آینده عنوان کرد. 

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]