1

هلال‌احمر برای دریافت روایت‌های اربعینی فراخوان داد

  • کد خبر : 398964
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت هلال‌احمر در نظر دارد تا با جمع‌آوری روایت‌های امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو که اربعین ۱۴۰۳ به نیابت یک شهید در حال خدمت به زائران حسینی هستند؛ کتابی نفیس، فیلم‌نامه، مستند و سریالی از خدمات امدادی اعضای هلال‌احمر در مراسم پیاده‎‌روی اربعین تهیه کند. طبق فراخوان منتشر شده از سوی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت هلال‌احمر در نظر دارد تا با جمع‌آوری روایت‌های امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو که اربعین ۱۴۰۳ به نیابت یک شهید در حال خدمت به زائران حسینی هستند؛ کتابی نفیس، فیلم‌نامه، مستند و سریالی از خدمات امدادی اعضای هلال‌احمر در مراسم پیاده‎‌روی اربعین تهیه کند.

طبق فراخوان منتشر شده از سوی اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، از همه امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال‌احمر که در شیفت‌های امدادی، در مراسم راهپیمایی اربعین به نیابت یک شهید و یا برای خدمت به زائران در عتبات عالیات حضور دارند، دعوت می‌شود تا روایت‌های خود را به دبیرخانه طرح «ثبت خاطرات هر امدادگر به نیابت یک شهید» ارسال کنند. در همین راستا، امدادگران و اعضای داوطلبان و جوانان، می‌توانند روایت‌های خود را به آی‌دی تلگرام RCS_112_helal یا ایمیل Rcs.news2023@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال روایت‌ها تا ۲۰ شهریور است و قابل تمدید نیست.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398964

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]