0

ارتش اوکراین سگ‌های رباتیک را استخدام می‌کند

  • کد خبر : 398966
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، یک مدل از این ربات به نام BAD One در یک موقعیت افشا نشده، نمایش داده شد و در پاسخ به دستورات ایستاد، خیز برداشت، دوید و جهید. به نظر می رسد ربات های مذکور کمک حال ارتش اوکراین شود که اکنون با کمبود نیروی انسانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، یک مدل از این ربات به نام BAD One در یک موقعیت افشا نشده، نمایش داده شد و در پاسخ به دستورات ایستاد، خیز برداشت، دوید و جهید.

به نظر می رسد ربات های مذکور کمک حال ارتش اوکراین شود که اکنون با کمبود نیروی انسانی روبرو است. این ابزارهای پیشرفته که تقریبا غیرقابل ردیابی هستند از تصویربرداری گرمایی برای بررسی سنگرها و ساختمان های دشمن در مناطق جنگی استفاده می کنند.

این درحالی است که عملیات های شناسایی سنتی در بیشتر اوقات با کمک نیروهای ماهر ارتش انجام می شود که ریسک زیادی دارد. رباتی که در این آزمایش به کار گرفته شد مجهز به باتری با طول عمر حدود ۲ ساعت بودند. ابزار طوری طراحی شده تا مین ها و دستگاه های انفجاری دیگر را ردیاب کند و همچنین می تواند تا ۷ کیلوگرم مهمات یا دارو را به مناطق حساس در میدان جنگ ببرد.

همچنین اگر نیروهای ارتش روسیه سگ های رباتیک را به دام بیندازند، اپراتور با استفاده از یک سوییچ اضطراری می تواند تمام داده های آن را پاک کند و به این ترتیب تمام داده های حساس ایمن باقی می مانند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]