0

چاپگر سه بعدی یک محله را چاپ می‌کند

  • کد خبر : 398998
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این چاپگر که بیش از ۴۵ فوت عرض و ۴.۷۵ تن وزن دارد، با روش لایه به لایه مانند یک پرینتر ۳ بعدی رومیزی، مشغول تکمیل خانه های این محله است. به گفته کانر جنکینز، مدیر ارشد پروژه شرکت آیکون چاپ سه بعدی با استفاده از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این چاپگر که بیش از ۴۵ فوت عرض و ۴.۷۵ تن وزن دارد، با روش لایه به لایه مانند یک پرینتر ۳ بعدی رومیزی، مشغول تکمیل خانه های این محله است. به گفته کانر جنکینز، مدیر ارشد پروژه شرکت آیکون چاپ سه بعدی با استفاده از یک خدمه و یک ربات به جای چند کارگر، کارآمدتر از فرایندهای فعلی است.

پودر سیمان، آب و شن و دیگر افزودنی ها با یکدیگر ترکیب و از دماغه پرینتر خارج می شوند تا روی یکدیگر قرار بگیرند و یک مسیر از پیش تعیین شده را طی می کنند تا دیواره هایی را بسازند.

خانه های یک طبقه با ۳ تا ۴ اتاق خواب طی ۳ هفته به طور کامل چاپ می شوند و پی ساختمان و سقف فلزی به طور سنتی نصب می شوند. دیوارهای سیمانی چنین خانه هایی برای مقاومت در برابر آب، کپک، موریانه ها و شرایط آب و هوایی نامساعد مهندسی شده اند.

قیمت بیشتر این خانه ها بین ۴۵۰ تا۶۰۰ هزار دلار است و طبق گزارش ها تاکنون یک چهارم از ۱۰۰ خانه مذکور فروخته شده اند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398998

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]