0

اولتیماتوم فولادی‌ها به گل‌محمدی؛ فرصت ۲۴ ساعته به یحیی برای بازگشت

  • کد خبر : 399000
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۲۹

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند. مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند.

مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس رفته و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپردند. این باشگاه به منظور بالا بردن میزان آمادگی برای حضور در رقابت‌های این فصل ابتدا در تهران اردو زد و بعد از آن راهی کشور امارات و شهر دبی شد.

گفته می‌شود با توجه به اختلافاتی که در این باشگاه به وجود آمده، گل‌محمدی که در روزهای نخست تابستان ۱۴۰۳ هدایت فولادی‌ها را بر عهده گرفته تنها ۵۰ روز بعد از برعهده گرفتن سکان فولاد، به همراه دستیار خود حمید مطهری اردو این تیم را ترک کرده و راهی تهران شده است.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد مدیریت باشگاه فولاد تنها تا روز سه‌شنبه به سرمربی خود فرصت داده است که به جمع فولادمردان باز گردد در غیر اینصورت این باشگاه برای انتخاب جانشین وی اقدام کرده و سرمربی جدیدی را برای هدایت فولاد معرفی خواهد کرد.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]