3

پیام قدردانی تشکل‌های شاهد و ایثارگر از رئیس‌ جمهور

  • کد خبر : 399174
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری مهر، تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پیامی از رئیس جمهور جهت انتخاب سعید اوحدی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و قدردانی کردند. متن پیام به شرح ذیل است: در فقدان آن سید سبز قامت به سوگ نشستیم، رئیس جمهور شهیدی که در راه خدمت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پیامی از رئیس جمهور جهت انتخاب سعید اوحدی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و قدردانی کردند. متن پیام به شرح ذیل است:

در فقدان آن سید سبز قامت به سوگ نشستیم، رئیس جمهور شهیدی که در راه خدمت به نظام و ملت عزیز ایران، شهد شهادت نوشید و عندربهم یرزقون شد. اکنون همه چشم امیدمان به پدری دلسوز است که ان‌شاالله پرچم خود را به دستان مبارک حضرت حجت (عج) بسپارد.

سپاس خداوند متعال را که سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما قرار داده است و امیدواریم تا صبح ظهور برقرار و پایدار بمانند تا با رهنمودهای ارزشمند و داهیانه امام امت، ایران اسلامی، مقتدر مسیر موفقیت و سربلندی را به خوبی بپیماید. سپاسگزار و قدردان مردم عزیزی هستیم که با تمام مشکلات و سختی‌ها همواره در حمایت از نظام و انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و این بار نیز شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را با حضور پرشور خویش به جهانیان نشان دادند و به فرموده امام عزیز پرشور آمدند و انتخاب کردند.

سپاس از شما آقای دکتر قلب که با انتخاب شایسته جنابعالی، به درمان درد مردمی از جنس نور اهتمام ورزیدید به ویژه تلاش و همت‌تان برای رفع مسائل و مشکلات مردان و زنانی از جنس کوه طور و خورشید ناب، خانواده شهدا و ایثارگرانی که همیشه ایام طلایه‌دار ایثار، ازخودگذشتگی و جان‌فشانی در مسیرآرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده و هستند.

ضمن عرض سپاس و خدا قوت به دلسوزان، زحمت‌کشان و دغدغه‌مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت خالصانه و متعهدانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، انتصاب مدیری جهادی و همیشه در میدان که خود نیز نشان افتخار ایثار به پیشانی و دل دارد، باعث ایجاد امید و شوق در میان ایثارگران شده است. از آنجا که زندگی جناب آقای مهندس اوحدی آمیخته با ایثار و فداکاری است ما نخبگان علمی و اجتماعی شاهد و ایثارگر خود را متعهد به یاری و همراهی با ایشان می‌دانیم.

دست یاری نه از سهم خواهی که بی‌شک تهمتی دردناک است بلکه از روی دغدغه مندی و دلسوزی در مسیر خدمت به شما می‌دهیم و با دلی که مادام به نام و یاد امام (ره) و شهدای عزیز و با غیرت که همواره خاطره آنان در ذهن همه ملت جاری و ساری است و ادامه راهشان وظیفه ملی و شرعی است و همچنین در گرو محبت رهبر فرزانه می‌تپد، ما اکنون نیز مانند همیشه پای نظام و خون شهدا و این وطن پرافتخار و سربلند هستیم و می‌مانیم.

آقای جراح قلب این انتخاب به حق و شایسته بود چرا که تن سالم قلب تپنده می‌خواهد و امیدی که ازخودگذشته و خود نیز از جنس ایثار و فداکاری باشد. از انتخاب ارزشمندتان سپاسگزاریم و در کالبد ایثارگران، این انتخاب، شکرانه و دعای خیر به همراه دارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]