2

استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای اربعینی

  • کد خبر : 399275
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای اربعینی و مبادی مرزی کشور خبر داد. آسوده با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و برگزاری گردهمایی میلیونی شیعیان، پایگاه پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای اربعینی و مبادی مرزی کشور خبر داد.

آسوده با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و برگزاری گردهمایی میلیونی شیعیان، پایگاه پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای اربعینی و مرزهای کشور مستقر می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جذب حامیان جدید برای ایتام و کودکان نیازمند عنوان کرد و افزود: مردم نیکوکار و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام، حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۲ بیش از سه هزار میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی اظهار کرد: در طرح اکرام ایتام، حدود ۵۱۵ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۱۶۳ هزار فرزند یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]