2

اینزاگی: اینتر کار آسانی برای دفاع از قهرمانی ندارد/ جاه‌طلبانه کارمان را آغاز خواهیم کرد

  • کد خبر : 399281
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، فصل جدید سری‌آ در شرایطی از شنبه آغاز می‌شود که اینترمیلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، چالش بزرگی برای دفاع از عنوان برابر تیم‌های رقیب مانند آ.ث میلان و یوونتوس دارد؛ تیمی که حالا با توجه به حضور مهدی طارمی در نوک خط حمله نراتزوری‌، طرفداران و دنبال‌کنندگان بیشتری در کشورمان […]

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، فصل جدید سری‌آ در شرایطی از شنبه آغاز می‌شود که اینترمیلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، چالش بزرگی برای دفاع از عنوان برابر تیم‌های رقیب مانند آ.ث میلان و یوونتوس دارد؛ تیمی که حالا با توجه به حضور مهدی طارمی در نوک خط حمله نراتزوری‌، طرفداران و دنبال‌کنندگان بیشتری در کشورمان دارد.

با این حال اینتر در فصل جدید برای دفاع از قهرمانی اسکودتو کار سختی را پیش‌رو دارد؛ به خصوص که در چهار قهرمان اخیر سری‌آ نتوانسته این کار را انجام دهد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر دراین‌باره گفت: فصل گذشته فوق‌العاده بود، ولی ما باید در این فصل بیشتر تلاش کنیم. کار آسانی نخواهد بود، اما بازیکنان عملکرد فوق‌العاده ای داشته‌اند. باید برای پیشرفت تلاش کنیم. کاری که هر روز انجام می‌دهیم. قهرمان ایتالیا هستیم و قهرمانان قبلی برای دفاع از قهرمانی در فصول اخیر دچار مشکل شده‌اند، بنابراین ما باید روی اهدافمان تمرکز کنیم.

اینتر در هفته اول فصل جدید سری‌آ، شنبه‌ هفته آینده به مصاف جنوا می‌رود. اینزاگی نسبت به شروع کار تیمش در فصل جدید، خوشبین است و دراین‌باره نیز می‌گوید: به مسابقه با جنوا خوش‌بین هستم و مشتاقانه منتظر این مسابقه هستیم. بازیکنان ما متعهدانه در تمرینات پیش از شروع فصل تلاش کرده‌اند و از تعهدی که به تیم داشتند، راضی هستم.

اینزاگی با وجود جذب مهدی طارمی، پیوتر زیلینسکی و جوزپ مارتینز و دائمی‌شدن قرارداد مارکو آرنائوتوویچ، کارلوس آگوستو و داویده فراتس، همچنان به دنبال بازیکن جدید است.

سرمربی اینتر اظهار داشت: بازار نقل وانتقالات تا پایان ماه باز است. به دلیل مصدومیت تاجون بوکان در خط دفاعی خلأ وجود دارد. من با باشگاه صحبت می‌کنم و یک مدیر قوی داریم که از من حمایت می‌کند. مالکان جدید را ملاقات کردم و آنها مانند ما بسیار جاه‌طلب هستند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399281

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]