2

دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان بلاروس با سفیر ایران

  • کد خبر : 399297
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

در دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان بلاروس با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مینسک،‌ دو طرف ضمن بررسی محتوای ملاقات‌های رئیس مجلس جمهوری بلاروس در سفر به تهران بر لزوم توسعه روابط سیاسی و اقتصادی و بالاخص پارلمانی تاکید کردند. به گزارش ایسنا، سرگئی راچکوف، رئیس کمیسیون امور بین الملل مجلس نمایندگان جمهوری بلاروس […]

در دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان بلاروس با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مینسک،‌ دو طرف ضمن بررسی محتوای ملاقات‌های رئیس مجلس جمهوری بلاروس در سفر به تهران بر لزوم توسعه روابط سیاسی و اقتصادی و بالاخص پارلمانی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، سرگئی راچکوف، رئیس کمیسیون امور بین الملل مجلس نمایندگان جمهوری بلاروس با علیرضا صانعی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در جمهوری بلاروس، دیدار و گفت‌وگو کرد.

۲ طرف در این ملاقات در خصوص سفر  سرگیئنکو، رئیس مجلس نمایندگان بلاروس به ایران  که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان در تهران حضور داشت، بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در این دیدار صمیمی ۲ طرف محتوای ملاقات‌های رئیس مجلس نمایندگان بلاروس با دکتر پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان، رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر دیدارها و برنامه‌های ایشان در مدت حضور در تهران را بررسی کرده و بر لزوم توسعه روابط سیاسی و اقتصادی و بالاخص پارلمانی تاکید کردند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399297

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]