3

دروغ بزرگ بلیط اربعین با نرخ رسمی!

  • کد خبر : 399379
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۸

به گزارش «تاباک» به نقل از نیمروز،  با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی مسئولان دولتی اعلام کرده اند بلیط هواپیمای تهران به مقصد نجف و بالعکس با قیمت هر طرف ۵ میلیون تومان به فروش می رسد و هیچ مرجعی حق فروش بلیط با نرخی غیر از آنچه اعلام شده را ندارد. در سال […]

به گزارش «تاباک» به نقل از نیمروز،  با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی مسئولان دولتی اعلام کرده اند بلیط هواپیمای تهران به مقصد نجف و بالعکس با قیمت هر طرف ۵ میلیون تومان به فروش می رسد و هیچ مرجعی حق فروش بلیط با نرخی غیر از آنچه اعلام شده را ندارد.

در سال های گذشته البته بلیط اربعین با قیمت های غیر رسمی در سایت های معروف فروش بلیط اربعین فروخته نمی شد اما در وضعیت کنونی سایت های فروش بلیط از وضعیت بی دولتی موجود حداکثر سوء استفاده را می کنند و علنا بلیط را با قیمت دو برابر نرخ اعلامی به فروش می رسانند.

فروش بلیط اربعین در سایه عدم نظارت با نرخ رسمی دست نیافتنی شده و جا دارد در روزهای پیش رو و باقی مانده مسئولان فکری جدی برای در دسترس قرار گرفتن بلیط دولتی داشته باشند یا دست کم اعلام کنند ماجرای بلیط ۵ میلیون تومانی غیر واقعی بوده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399379

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]