0

کفاشیان:استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است

  • کد خبر : 3994
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵

رئیس فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر استعفایش پس از شکست تیم فوتبال امید گفت: استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است افق – آزاد :رئیس فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر استعفایش پس از شکست تیم فوتبال امید گفت: استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار […]

رئیس فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر استعفایش پس از شکست تیم فوتبال امید گفت: استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است

افق – آزاد :رئیس فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر استعفایش پس از شکست تیم فوتبال امید گفت: استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است و من هرگز این کار را انجام نمی دهم اما به دلیل شکست‌های تیم‌های ملی از مردم خجالت می کشم.

علی کفاشیان در گفتگو با مهر با بیان این مطلب در خصوص کناره گیری از فدراسیون فوتبال پس از ناکامی‌های تیم‌های ملی و به ویژه شکست شب گذشته تیم امید گفت: فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه و مجمع دارد و اگر قرار باشد تصمیمی درباره رئیس فدراسیون گرفته شود این مجمع فدراسیون فوتبال است که باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی افزود: من هم از شکست تیم امید ناراحتم و به مردم حق می دهم بابت حذف این تیم از رقابت‌های مقدماتی المپیک ناراحت باشند.

کفاشیان اضافه کرد: دیشب بعد از شکست تیم امید مردم شعارهایی دادند که به آنها حق می دهم از شکست تیم ملی ناراحت باشند و خودم هم از اینکه تیم‌های ما نتیجه نمی گیرند از مردم خجالت می کشم.

وی در خصوص اتفاقی که در دیدار رفت اتفاق افتاد و باعث اعلام نتیجه ۳ بر صفر مسابقه شد، گفت: به اعتقاد من باخت دیروز تیم ملی ارتباطی با آن مسابقه نداشت و ما اگر در بازی برگشت عراق را می بردیم حق‌مان را از فیفا می گرفتیم. چند روز پیش نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال شد که از ما خواسته بودند در مورد یکی از بازیکنانی که در دقایق پایانی مسابقه رفت با عراق به میدان رفته به آنها توضیح بدهیم که این موضوع را به بعد از بازی برگشت موکول کردیم.

کفاشیان تصریح کرد: اگر تیم امید بازی برگشت را می برد به هر طریقی بود حق‌مان را از فیفا می گرفتیم اما شکست خانگی مقابل عراق همه چیز را به هم ریخت.

وی اضافه کرد: عراق بعد از نتیجه‌ای که در بازی رفت گرفت تیمش را سر و سامان داد و توانست خودش را به خوبی برای مسابقه برگشت آماده کند ولی تیم ما با وجود اینکه از بازیکنان خوبی تشکیل شده و همه گونه امکانات و تدارکات نیز برای این تیم فراهم شده بود نتوانست در خانه نتیجه بگیرد و این برای همه دردناک است.

کفاشیان با بیان اینکه نمی داند گیر فوتبال ما کجاست، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال بهترین کادر فنی، شرایط اردویی و امکانات اعزامی را برای تیم امید فراهم کرد و هر کاری که از دست‌مان برمی آمد برای این تیم انجام دادیم اما دیدید که باز هم نتیجه نگرفتیم و این شکست‌ها هشدار بدی برای فوتبال ماست.

وی در خصوص شایعه کناره گیری خود از فدراسیون فوتبال گفت: بعضی‌ها می خواهند برای فدراسیون جوسازی کنند در حالی که فدراسیون فوتبال تشکیلات منسجم و قانونمندی دارد و مطابق برنامه کارهایش را پیش می برد و اگر اشکالی در کار باشد یا کم کاری صورت گرفته باشد این مجمع فدراسیون فوتبال است که باید در مورد مسئول فدراسیون تصمیم بگیرد.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی نسبت به شکست تیم امید از وی بازخواست کرده است یا نه، گفت: ایشان صحبت خاصی در این زمینه با من نکرده ولی باید دلایل این شکست را بررسی کنیم و ببینیم کجای کارمان ایراد داشته که مسابقه‌ای را که در خانه حریف برنده شدیم را در خانه واگذار کردیم.

وی در مورد ادامه همکاری کادر فنی تیم امید و علیرضا منصوریان با این تیم اظهار داشت: کادر فنی همچنان به کار خودش اجازه می دهد و قصد داریم این تیم را که بازیکنان آن آینده فوتبال ما را تشکیل می دهند حفظ کنیم ولی باید به دنبال رفع کم و کاستی‌ها هم باشیم و ببینیم کجای کارمان ایراد دارد که باز هم از صعود به المپیک باز ماندیم.

کفاشیان با بیان اینکه در فدراسیون فوتبال یاد گرفتم که برد برای همه است و باخت برای من، گفت: به مردم حق می دهم از عملکرد فدراسیون فوتبال ناراحت باشند چرا که آنها همیشه از تیم ملی حمایت کردند ولی نتایج تیم‌های ملی همواره آنها را سرخورده کرده است.

وی گفت: باید ساختار فوتبال ایران تغییر کند و تا زمانی که نتوانیم تیم‌های پایه قوی داشته باشیم نمی توانیم به میادین بزرگ جهانی و المپیک راه پیدا کنیم. ما هر کاری از دست‌مان بر می آمد انجام دادیم ولی نمی دانم چرا فوتبال‌مان نتیجه نمی گیرد و این هشداری است که باید به طور جدی به آن توجه کنیم.

تیم فوتبال امید کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل عراق از راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بازماند تا حسرت حضور فوتبال ایران در بازی‌های المپیک ۴۰ ساله شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر