2

مودریچ پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد

  • کد خبر : 399535
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۴

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب با برتری مقابل آتلانتا، قهرمان سوپرجام اروپا شد تا شاگردان کارلو آنچلوتی، اولین جام فصل را به دست بیاورند. لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال در این مسابقه از دقیقه ۷۷ به جای رودریگو وارد زمین مسابقه شد تا سهمی در این قهرمانی داشته باشد. مودریچ ۳۸ ساله، […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب با برتری مقابل آتلانتا، قهرمان سوپرجام اروپا شد تا شاگردان کارلو آنچلوتی، اولین جام فصل را به دست بیاورند.

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال در این مسابقه از دقیقه ۷۷ به جای رودریگو وارد زمین مسابقه شد تا سهمی در این قهرمانی داشته باشد.

مودریچ ۳۸ ساله، پس از پنجمین قهرمانی با رئال در سوپرجام، تعداد جام‌هایش را با مادریدی‌ها به ۲۷ جام رساند و به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین قهرمانی را در تاریخ رئال مادرید کسب کرده است.

هافبک کروات رئال، تا پیش از سوپرجام با ناچو فرناندز در جایگاه اول مشترک بود، اما مدافع باتجربه اسپانیایی در تابستان امسال از این تیم جدا شد و به این ترتیب با ۲۶ جام باقی ماند. مودریچ اکنون با ۲۷ جام، رتبه اول را به تنهایی در اختیار دارد.

این هافبک کروات در سال ۲۰۱۲ به رئال مادرید آمد و از آن زمان تاکنون ۶ جام لیگ قهرمانان، ۵ جام باشگاه‌های جهان، ۵ سوپرجام اروپا، ۴ عنوان لالیگا، ۲ کوپا دل ری و ۵ سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورده است.

برنده توپ طلای ۲۰۱۸ تاکنون ۵۳۵ بازی برای رئال مادرید انجام داده است که ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۸۶ پاس گل داده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399535

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]