3

گزارش علی باقری از تماس تلفنی مجدد با وزیر خارجه قطر

  • کد خبر : 399721
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی باقری سرپرست وزارت خارجه که برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته با وزیر خارجۀ قطر تلفنی گفت‌وگو کرد، نوشت: امشب در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجۀ قطر دربارۀ تحولات دومین روز گفت‌وگوها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر شد. وی افزود آل […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی باقری سرپرست وزارت خارجه که برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته با وزیر خارجۀ قطر تلفنی گفت‌وگو کرد، نوشت: امشب در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجۀ قطر دربارۀ تحولات دومین روز گفت‌وگوها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر شد.

وی افزود آل ثانی با اشاره به روند و نتایج مذاکرات امروز در دوحه، آخرین مسائل و موانع موجود در مسیر دستیابی به توافقی را که نقطۀ اطمینان بخشی برای توقف جنایت رژیم اشغالگر در غزه باشد را تبیین کرد.

باقری تاکید کرد در خصوص فریبکاری و بدعهدی باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو و مهم‌ترین حامی آن‌ها یعنی آمریکا در میز مذاکرات هشدار دادم و بر استفاده از همۀ ظرفیت‌ها برای اجبار متجاوزان صهیونیست به توقف کشتار و جنایت در غزه تأکید کردم.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]