2

رفعتی: قطعا ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود

  • کد خبر : 399929
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، داود رفعتی دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها درباره آخرین وضعیت استادیوم آزادی، بیان کرد: تماشاگران باید در بازی‌های لیگ برتر حضور داشته باشند. هنوز در جریان اینکه در چه تاریخی ورزشگاه آزادی آماده می‌شود نیستم. همواره از روند آماده‌سازی این ورزشگاه بازید می‌شود، وسعت کار خیلی بالا است. وی افزود: […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، داود رفعتی دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها درباره آخرین وضعیت استادیوم آزادی، بیان کرد: تماشاگران باید در بازی‌های لیگ برتر حضور داشته باشند. هنوز در جریان اینکه در چه تاریخی ورزشگاه آزادی آماده می‌شود نیستم. همواره از روند آماده‌سازی این ورزشگاه بازید می‌شود، وسعت کار خیلی بالا است.

وی افزود: آزادی یکی از ورزشگاه بزرگ دنیا محسوب می‌شود که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، هنوز نقشه‌ای از این ورزشگاه در اختیار ما نیست. با این تفاسیر هرجایی از این ورزشگاه را بخواهند بازسازی کنند به یک مشکل جدید برخورد می‌کنند. وسعت بازسازی ورزشگاه آزادی بالا خواهد بود و قطعا زمان زیادی برای این کار نیاز است. با این حال ۲ شیفت ۲۴ ساعته بر روی این پروژه کار می‌کنند و بیش از این نمی‌شود سرعت کار را بالا برد. امیدوارم که زودتر این بازسازی به پایان برسد و ورزشگاه آزادی در چرخه مسابقات قرار بگیرد.

رفعتی در رابطه با قرعه‌کشی لیگ نخبگان و حضور النصر عربستان در تهران و دیگر تیم‌های آسیایی اظهار داشت: قطعا ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود. ما قصد داریم ورزشگاه تختی را نیز بین‌المللی کنیم.

وی در رابطه با ورزشگاه میزبان استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: سازمان لیگ باید اعلام کند که بازی استقلال و ملوان در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد. شرایط استادیوم شهدای شهر قدس ایده‌آل نیست، اما خوب است.

رفعتی در رابطه با صحبت‌های سرمربی هوادار در رابطه با وضعیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس، خاطر نشان کرد: حتما وضعیت چمن خوب بوده که ناظر بازی، اجازه برگزاری دیدار را داده است. داور و ناظر بازی تصمیم می‌گیرند که چمن ورزشگاه مناسب بازی است یا خیر.

وی در مورد ورزشگاه تختی نیز، بیان کرد: چمن ورزشگاه تختی، ۱۷ شهریور آماده خواهد شد. این استادیوم برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر و بعد از دیدارهای تیم ملی، آماده خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399929

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]