1

گرامی: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از پرسپولیس بود

  • کد خبر : 399935
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

افق نیوز؛ فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی برابر پرسپولیس گفت: همیشه بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد و بازی هم در حالی برگزار شد که هر دو تیم تغییراتی نسبت به سال گذشته داشتند. از طرفی فکر می‌کنم بازی نکردن در ورزشگاه آزادی به سود تیم ما […]

افق نیوز؛

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی برابر پرسپولیس گفت: همیشه بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد و بازی هم در حالی برگزار شد که هر دو تیم تغییراتی نسبت به سال گذشته داشتند. از طرفی فکر می‌کنم بازی نکردن در ورزشگاه آزادی به سود تیم ما بود و در زمان مناسبی توانستیم به گل اول بزنیم. متاسفانه در بدترین زمان گل مساوی را خوردیم و اگر نیمه اول با برد به رختکن می‌رفتیم، شاید نتیجه  در پایان بازی به سود ما می‌شد.

گرامی در خصوص اینکه آیا قبول ندارد پرسپولیس نمایش بهتری نسبت به ذوب‌آهن داشت، تاکید کرد: در زمان‌هایی از بازی آنها بهتر بودند ولی ما سعی داشتیم با انجام بازی فشرده، در ضد حملات به هدف‌مان برسیم. حتی وقتی بازی مساوی بود، پرسپولیس بی‌محابا حمله نمی‌کرد، چون آنها می‌دانستند که ما در ضدحمله تیم خطرناکی هستیم. در مجموع تساوی برای ما خوب بود و نتیجه هم عادلانه بود اما فکر می‌کنم موقعیت‌های ما از پرسپولیس خطرناک‌تر بود.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا آنها می‌توانند  در فصل جدید رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که امسال بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم اما رقابت با تیم‌های ثروتمند لیگ واقعا سخت است. با این حال ما بازیکنانی خوب و یک کادر فنی با تجربه داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399935

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]