1

بازی تراکتور – پرسپولیس با کمک داور ویدیویی در حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 399955
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

به گزارش ایرنا، حبیب ستوده نژاد روز یکشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: در جلسه ای که با هیات فوتبال استان داشتیم قرار بر این شد var در ورزشگاه یادگار امام قبل از بازی تراکتور و پرسپولیس نصب و راه اندازی شود. وی ادامه داد: همچنین گیت های ورودی نیز نصب شده و سه […]

به گزارش ایرنا، حبیب ستوده نژاد روز یکشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: در جلسه ای که با هیات فوتبال استان داشتیم قرار بر این شد var در ورزشگاه یادگار امام قبل از بازی تراکتور و پرسپولیس نصب و راه اندازی شود.

وی ادامه داد: همچنین گیت های ورودی نیز نصب شده و سه شنبه این هفته تست می شود تا این بازی مهم و حساس با حضور تماشاگران در این ورزشگاه برگزار شود.

ستوده نژاد گفت: قرار است ۱۲۰ گیت در این ورزشگاه نصب شود که تاکنون ۳۸ گیت ورودی نصب و راه اندازی شده و بقیه نیز به مرور نصب می شود.

به گزارش ایرنا، تاکنون سیستم کمک داور ویدئویی در ۲ ورزشگاه کشور نصب شده و یادگار امام تبریز سومین ورزشگاهی خواهد بود این سیستم در آن نصب می شود.

بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر، پنجشنبه یکم شهریور ماه سالجاری در ورزشگاه یادگار تبریز انجام می شود.

تراکتور با سه امتیاز در رده دوم و پرسپولیس با یک امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار دارند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]