2

تردد زائران ترکیه، آذربایجان و گرجستان از مرز بازرگان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق

  • کد خبر : 399989
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۸

طی روزهای گذشته ۶ هزار زائر غیر ایرانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان برای حضور در مراسم اربعین حسینی در عراق از مرز بازرگان وارد ایران شدند. به گزارش ایسنا ، تعداد زائران غیر ایرانی که از مرز بازرگان وارد کشور شده‌اند تا در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی  در عراق شرکت کنند، با […]

طی روزهای گذشته ۶ هزار زائر غیر ایرانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان برای حضور در مراسم اربعین حسینی در عراق از مرز بازرگان وارد ایران شدند.

به گزارش ایسنا ، تعداد زائران غیر ایرانی که از مرز بازرگان وارد کشور شده‌اند تا در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی  در عراق شرکت کنند، با افزایش نسبت به سالهای گذشته تا روز ۲۶ مرداد به ۶ هزار نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مقامات مرزی کشور در روز ۲۶ مرداد ماه، مجموعاً ۲۴۰۱ زائر از سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان از مرز بازرگان وارد کشور شدند.

از این تعداد، ۹۸۸ نفر از کشور ترکیه، ۱۰۱۷ نفر از کشور جمهوری آذربایجان و ۳۹۶ نفر از کشور گرجستان بوده‌اند.

براساس این گزارش این رشد در تعداد زائرین ورودی از مرز بازرگان به خوبی نشان می‌دهد که مرز بازرگان به عنوان یکی از مهم‌ترین گذرگاه‌های مرزی ایران، نقش کلیدی در پذیرش و استقبال از زائرین کشورهای همسایه ایفا می‌کند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]