2

برگزاری دوره رضوان ویژه دانشجویان

  • کد خبر : 399991
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۰

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دوره “تشکیلاتی – معرفتی رضوان” با هدف تقویت نگاه تشکیلاتی و معرفتی دانشجویان فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی ویژه دانشجویان استان تهران برگزار می شود. شرح کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، چالش‌های حکومت علوی، نقد و بررسی نظریه ولایت فقیه، گذری بر تاریخ […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دوره “تشکیلاتی – معرفتی رضوان” با هدف تقویت نگاه تشکیلاتی و معرفتی دانشجویان فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی ویژه دانشجویان استان تهران برگزار می شود.

شرح کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، چالش‌های حکومت علوی، نقد و بررسی نظریه ولایت فقیه، گذری بر تاریخ معاصر، نظم نوین جهانی و نقش دانشجویان در آن، منظومه فکری امامین انقلاب، مدیریت جهادی، روش‌های جذب و تربیت افراد، ضرورت کار تشکیلاتی و آسیب‌شناسی آن، اصلاح و ضد اصلاح از جمله سرفصل‌های این دوره است.

دوره مذکور ۱۶ تا ۲۴ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود. دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این دوره به این آدرس  https://survey.porsline.ir/s/wH4Hd1Ni مراجعه کنند.

بسیج دانشجویی , تشکلهای دانشجویی , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]