1

سرقت بامدادی پژوپارس زیر یک دقیقه در میرداماد + فیلم

  • کد خبر : 400205
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۶

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پنجم مردادماه امسال، فردی به کلانتری ۱۰۳ گاندی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، در طرح شکایت خود گفت: شب خودروی پژوپارس خود را مقابل درب خانه‌ام پارک کردم اما صبح هنگامی که قصد داشتم به محل کارم بروم متوجه شدم ماشین به سرقت رفته […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پنجم مردادماه امسال، فردی به کلانتری ۱۰۳ گاندی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، در طرح شکایت خود گفت: شب خودروی پژوپارس خود را مقابل درب خانه‌ام پارک کردم اما صبح هنگامی که قصد داشتم به محل کارم بروم متوجه شدم ماشین به سرقت رفته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین گام برای بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته پای در صحنه سرقت گذاشتند.

در فیلم‌ها مشخص شد ۲ سارق جوان ساعت ۴ بامداد با ماشین خود به یکی از خیابان‌های میرداماد مراجعه و پس از شناسایی خودروی مالباخته با شگرد‌های مختلف این وسیله نقلیه را زیر یک دقیقه سرقت کرده‌ و نهایتاً متواری شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت که یکی از متهمان پشت فرمان نشسته است و سپس سارق دیگر برای تسریع روشن شدن درب کاپوت خودرو را باز کرده و اقدامات تأثیرگذاری را برای این اقدام انجام داده است.

 

.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه جرم مأموریت یافتند با اقدامات گسترده اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، اقدامات پلیس تهران برای دستگیری این سارقان حرفه‌ای آغاز شده است و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/+

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400205

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]