2

نورشرق: رای پرونده بیرانوند هنوز صادر نشده است

  • کد خبر : 400221
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۴

به گزارش ایرنا، جمشید نورشرق با اشاره به وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: بر اساس مقرات در چند حوزه مسائل را بررسی می‌کنیم و پرونده‌های زیادی داریم که باید به نتیجه برسد. در سنوات گذشته حجم و ارجای پرونده‌ها در مورد مطالبات خیلی زیاد بود اما با برنامه‌های مختلف و اجرایی شدن آن آمار […]

به گزارش ایرنا، جمشید نورشرق با اشاره به وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: بر اساس مقرات در چند حوزه مسائل را بررسی می‌کنیم و پرونده‌های زیادی داریم که باید به نتیجه برسد. در سنوات گذشته حجم و ارجای پرونده‌ها در مورد مطالبات خیلی زیاد بود اما با برنامه‌های مختلف و اجرایی شدن آن آمار رو به کاهش است.

وی ادامه داد: از لحاظ مقررات الزاماتی داریم که در مورد پروندها با رسانه‌ها صحبت نکنیم و این بر اساس قانون است اما در این مورد با رعایت مقررات، در حدی که می‌توانم صحبت خواهم کرد تا علاقه‌مندان اطلاعاتی داشته باشند. ۳۰ خردادماه باشگاه پرسپولیس طرح دعوا کرد و ما هم بدون از دست دادن زمان، موضوع را به بیرانوند اطلاع دادیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان یادآور شد: ۴ تیرماه به بیرانوند ابلاغ شد ظرف ۱۰ روز موارد خود را اعلام کند و ۲۰ تیرماه از طرفین دعوت کردیم تا موارد را بشنویم. تاخیری در رسیدگی نداشتیم و به سرعت عمل کردیم اما باشگاه پرسپولیس شکایت ثانویه‌ای را ثبت کرد و از باشگاه تراکتور هم شکایت کرد.

نورشرق گفت: ۸ مردادماه علاوه بر بیرانوند و باشگاه پرسپولیس از وکلای تراکتور هم دعوت کردیم که جلسه‌ای طولانی بود. مطالب طرفین شنیده شد و از ما وقت خواستند تا لوایح خودشان را به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه دهند. آخرین لایحه ۱۸ مرداد به دست ما رسید و جلسه رسیدگی مجددی برگزار نشد تا کار به کارشناسی برسد. جلسات متعددی را برگزار کردیم که نامه باشگاه پرسپولی به فدراسیون فوتبال ارائه شد که درخواست فیلمبرداری از جلسه و انتشار عمومی آن را داشتند که شدنی نبود چراکه جلسه محرمانه است.

او تصریح کرد: از این جا به بعد وارد حاشیه‌های رسانه‌ای شدیم چراکه خبری با محتوای محرومیت چند ماه و جریمه بیرانوند منتشر شد اما رایی از سوی ما صادر نشده بود اما صدور قرار کارشناس و مسائل مالی مربوطه در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده و حداکثر ۷ روز باید اعلام وضعیت شود. اگر بعد از این رای اعتراضی باشد باید به آن رسیدگی شود و امیدواریم هر چه زودتر این پروند تعیین تکلیف شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]