1

توصیف عجیب کونته از شکست تیمی که نام مارادونا را یدک می‌کشد!

  • کد خبر : 400317
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا،ناپولی دیروز با نتیجه سه بر صفر برابر هلاس ورونا شکست خورد. آنتونیو کونته در نخستین بازی این تیم در سری‌آ در فصل جدید روی نیمکت ناپولی نشست؛ تیمی که فصل گذشته با رتبه ناامیدکننده دهم، کارش را به پایان رساند. کونته پس از شکست دیروز ناپولی که نام دیگو آرماندو مارادونا، […]

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا،ناپولی دیروز با نتیجه سه بر صفر برابر هلاس ورونا شکست خورد. آنتونیو کونته در نخستین بازی این تیم در سری‌آ در فصل جدید روی نیمکت ناپولی نشست؛ تیمی که فصل گذشته با رتبه ناامیدکننده دهم، کارش را به پایان رساند.

کونته پس از شکست دیروز ناپولی که نام دیگو آرماندو مارادونا، ستاره فقید آرژانتینی را به عنوان نماد یدک می‌کشد، گفت: من سرمربی هستم و باید مسئولیت کامل شکست را برعهده بگیرم.عذرخواهی می‌کنم زیرا عملکرد نیمه دوم ما غیر قابل قبول بود. عقب افتادیم و بعد مثل برف زیر نور خورشید آب شدیم!

وی افزود: باید شرمنده باشیم و در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها کارهای زیادی باید انجام شود. حالا باید از مردم ناپل عذرخواهی کنم که تا این حد به ما لطف و عشق دارند.

سرمربی اسبق چلسی و تاتنهام ادامه داد: صرف نظر از بحث بازار نقل و انتقالات، موضوع نگران‌کننده، بازی نیمه دوم بود! با اشتیاق زیاد به ناپل آمدم. در هر شرایطی برای کمک به ناپل آماده‌ام.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]