1

لطیفی: نکونام استقلال را جنگجو کرده است

  • کد خبر : 400327
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۹

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل شمس‌آذر در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: همیشه اولین بازی‌ها شرایط خاصی دارد. بازیکنان در آمادگی کامل نیستند و مربیان نمی‌توانند تاکتیک‌های مورد نظر خود را در زمین پیاده کنند، بدن‌ بازیکنان از دوران […]

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل شمس‌آذر در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: همیشه اولین بازی‌ها شرایط خاصی دارد. بازیکنان در آمادگی کامل نیستند و مربیان نمی‌توانند تاکتیک‌های مورد نظر خود را در زمین پیاده کنند، بدن‌ بازیکنان از دوران بدنسازی به طور کامل رها نشده و تیم‌ها به آمادگی صد درصدی دست پیدا نکرده‌اند، اما هرچه جلو تر برویم تیم‌ها پیشرفت می‌کنند.

وی افزود: مهم این بود که استقلال توانست در روزی که بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، به برتری رسیده و سه امتیاز مهم و حیاتی را در هفته اول به دست آورد. استقلال به این برد نیاز داشت.

لطیفی: نکونام استقلال را جنگجو کرده است

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: ترکیب استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبه‌رو بود. اگر ترکیب استقلال را در لیگ گذشته با امسال مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که هفت تغییر در ترکیب تیم ایجاد شده است. بنابراین باید قبول کنیم بازیکنان استقلال احتیاج به هماهنگی بیشتری دارند.

لطیفی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست تیم خوبی ببندد. با این تیم به طور حتم آبی‌ها در لیگ بیست‌وچهارم مدعی اول قهرمانی خواهند بود و هواداران استقلال انتظاری جز کسب جام نخواهند داشت. دست جواد نکونام بر خلاف فصل گذشته پر است و در هر پست چند بازیکن آماده و مدعی در اختیار دارد. این را هم باید گفت که توقعات از سرمربی استقلال بسیار بالاست.

وی ادامه داد: خیلی زود است که بخواهیم درباره استقلال و حتی تیم‌های دیگر حرف بزنیم. باید حداقل ۶ هفته از لیگ برتر بگذرد تا تیم‌ها به یک ثبات فنی و تاکتیکی برسند تا بتوان آنها را مورد ارزیابی قرار داد. خیلی وقت‌ها تیم‌هایی که در چند هفته اول لیگ نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند، به یک‌باره به ثبات تیمی رسیده و در همان فصل قهرمان شده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال در دقیقه ۹۰ دروازه‌اش باز شد اما در دقیقه ۹۲ گل برتری را وارد دروازه حریف کرد؛ این نشان از شخصیت تیمی بالای استقلال دارد. جواد نکونام حس جنگجویی و برتری‌طلبی را به همه نفرات تیم منتقل کرده و آنها می‌دانند تا زمانی که سوت داور به صدا درنیامده باید برای پیروزی تلاش کنند.

لطیفی: نکونام استقلال را جنگجو کرده است

لطیفی اضافه کرد: مشکل استقلال در خط میانی بود. بازیکنان این منطقه در تصاحب مجدد توپ با مشکل روبه‌رو بودند. به جز آرش رضاوند، سایر هافبک‌های استقلال نتوانستند عملکرد قابل قبولی را به اجرا بگذارند. بخش مهم در فوتبال برای برتری، جنگندگی و پس گرفتن توپ است. به طور حتم نکونام اشکالات استقلال را در هفته اول دیده و در تمرینات روی آنها کار خواهد کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400327

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]