0

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

  • کد خبر : 400427
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

به گزارش ایرنا، تیم‌های گیتی پسند و پالایش نفت امسال در لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند و حضور آنها باعث شد اصفهان به خیل استان‌هایی که دارای ۲ تیم در لیگ برتر هستند بپیوندد. استان مرکزی با سه نماینده شامل شهرداری ساوه، ایرالکو اراک و سن‌ایچ ساوه رکوردار بیشترین تعداد تیم در […]

به گزارش ایرنا، تیم‌های گیتی پسند و پالایش نفت امسال در لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند و حضور آنها باعث شد اصفهان به خیل استان‌هایی که دارای ۲ تیم در لیگ برتر هستند بپیوندد.

استان مرکزی با سه نماینده شامل شهرداری ساوه، ایرالکو اراک و سن‌ایچ ساوه رکوردار بیشترین تعداد تیم در لیگ برتر فوتسال است و پس از آن اصفهان، هرمزگان و کرمان هرکدام با ۲ نماینده بیشترین تعداد نمایندگان حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور را دارند.

تیم‌های پالایش نفت هرمزگان و فولاد بندرعباس نمایندگان استان هرمزگان و گهرزمین سیرجان و فولاد زرند کرمان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور هستند.

گیتی‌پسند، از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند اصفهان در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته و در کنار تیم مس سونگون یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر است و امسال مانند سال های پیش ادعای کسب مقام قهرمانی را دارد؛ این تیم تاکنون پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته، ضمن آنکه در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شده است.

این تیم فصل گذشته با اختلاف ۲۲ امتیاز از تیم دوم جدول مسابقات، توانست رکورد امتیازآوری قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور را بشکند و برای پنجمین بار قهرمان این مسابقات شود.

گیتی پسند در فصل پیش، اتکا به تک‌ ستاره‌ها را کنار گذاشت، با تیمی یکدست روانه مسابقات شد و این فصل نیز با وجود اضافه شدن افراد جدید، بیشتر بازیکنان جوان هستند و هشت نفر از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران را تشکیل می‌دهند که رکورد بی‌نظیری از نظر حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال محسوب می‌شود.

نگاه محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند به بازیکنانش در انتخاب هشت بازیکن این تیم برای عضویت در تیم ملی موثر بوده است و ویژگی‌های فنی این سرمربی باعث شد امسال نیز این سرمربی فوتسال نامزد بهترین سرمربی جهان شود.

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

گیتی پسند در سودای قهرمانی آسیا

با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال ۲ نماینده اصفهان در شرایطی بازی خود را آغاز کردند که گیتی پسند با جذب بازیکنان زبده جدید در کنار حفظ شاکله تیم جوان و قهرمان فصل پیش در سودای شرکت در مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیاست که به عقیده کشاورز سرمربی گیتی پسند، سطح بالاتری از جام ملت‌های آسیا دارد.

سرمربی باشگاه گیتی پسند در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در جام باشگاه های آسیا از برنامه های سال جاری این تیم است و این باشگاه آمادگی میزبانی از این رویداد را نیز دارد.

محمد کشاورز افزود:با توجه به این هدف جذب بازیکنان در چند ماه گذشته انجام شد و تیم گیتی پسند برای لیگ و جام باشگاه های آسیا آماده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان آمریکای جنوبی در برخی تیم های فوتسال آسیایی سبب می شود سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا از ملت های این قاره بالاتر باشد.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد تمهیدات برگزاری این مسابقات در اصفهان مهیا شده و باشگاه گیتی پسند آماده میزبانی این رقابت هاست و حمایت فدراسیون از برگزاری این مسابقات در اصفهان بسیار موثر و مفید خواهد بود.

راهیابی پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر

در کنار موفقیت فصل گذشته گیتی پسند، برای نخستین بار تیم پالایش نفت اصفهان سال گذشته به لیگ برتر فوتسال صعود کرد که افتخار بزرگی برای فوتسال اصفهان به‌شمار می آید و باعث شد اصفهان به جمع استان های با ۲ نماینده در لیگ برتر اضافه شود.

تیم پالایش نفت اصفهان فصل پیش با هدایت رضا صادقی در پایان هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته اول توانست با نتیجه ۶ بر صفر مقاومت شهید یونسی‌فر یزد را شکست دهد و به لیگ برتر فوتسال صعود کند.

این تیم از جوانانی تشکیل شده که بیشتر آنها بومی هستند و حضور نماینده دوم استان در لیگ برتر فوتسال بار دیگر نشان داد اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور است.

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

نایب قهرمانی تیم فوتسال زنان شاهین نطنز

فوتسال اصفهان محدود به مرکز استان نیست و سال گذشته تیم شهرستان نطنز نشان داد استان اصفهان قطب فوتسال کشور در هر ۲ رده زنان و مردان است.

تیم فوتسال باشگاه شاهین نوین نطنز، سال گذشته با ۳۰ امتیاز نایب قهرمان سوپرلیگ کشور شد.

این تیم نطنزی در هفته آخر توانست با ارائه یک بازی برتر که با درخشش سحر زمانی مهاجم این تیم همراه بود، قهرمان سوپر لیگ فوتسال زنان کشور یعنی پالایش نفت آبادان را با ۲ گل در هر ۲ نیمه شکست دهد و شکست قهرمان از نایب قهرمان را رقم بزند.

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

تیم فوتسال شاهین نطنز سال پیش با بُرد قهرمان لیگ برتر در دیدار آخر ۳۳ امتیازی شد و در پایان سوپر لیگ فوتسال زنان ایران، تنها با اختلاف یک امتیاز به مقام دومی این رقابت‌ها رسید.

هرچند امسال خبرهای خوبی از باشگاه شاهین نوین نطنز به گوش نمی رسد و حتی احتمال شرکت نکردن این تیم در لیگ برتر زنان امسال وجود دارد ولی نمی توان توانایی بانوان فوتسال این خطه را نادیده گرفت.

بدون تردید صنایع و معادن واقع در شهرستان از این تیم جوان و آینده‌دار حمایت خواهند کرد تا نام نطنز به‌مانند فصل پیش در لیگ برتر فوتسال زنان در بالای جدول بدرخشد.

اصفهان در هر ۲ بخش مردان و زنان از قطب های فوتبال کشور است و حضور بازیکنان پُرشمار مرد و زن از این دیار در تیم های ملی گواهی بر این موضوع است.

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

مروری بر دیدارهای ۲ تیم اصفهانی در لیگ فوتسال مردان

۲ تیم اصفهانی گیتی پسند و پالایش نفت در فصل جاری لیگ برتر فوتسال مردان کشور در ۲ جایگاه متفاوت در جدول در حال پیگیری رقابت های خود هستند، گیتی پسند در صدر به‌دنبال اضافه کردن فاصله امتیازی و تیم پالایش نفت اصفهان به‌دنبال فرار از قعر جدول است که تا این جای کار، ۲ تیم موفقیت های نسبی بدست آورده اند و با مرور دیدارهای آنها می توان این حرکت رو به رشد را مشاهده کرد.

تیم های پالایش نفت و گیتی پسند در هفته نخست، به ترتیب در اصفهان و مشهد به مصاف تیم‌های شهرداری ساوه و فرش آرا مشهد رفتند و تیم پالایش نفت اصفهان در هفته اول با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهرداری ساوه شد و لیگ را با شکست آغاز کرد.

گیتی پسند نیز در هفته نخست در یکی از مهمترین دیدارهای آن هفته، مهمان تیم فوتسال فرش آرا بود و موفق شد در سالن شهید بهشتی مشهد، پنج بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

در هفته دوم تیم پالایش نفت اصفهان، برای نخستین بار در خانه حریف در چارچوب یک مسابقه لیگ برتر، مقابل تیم تهرانی سفیر گفتمان قرار گرفت و با نتیجه پنج بر ۲ شکست خورد.

تیم گیتی پسند نیز در مهمترین و جذابترین جدال دومین هفته لیگ برتر و در نخستین دیدار خانگی در فصل جاری در ورزشگاه «پیروزی» اصفهان به دیدار میهمان خود سن ایچ ساوه رفت و توانست با نتیجه پرگل ۶ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود با استقبال هواداران گیتی پسند همراه بود و بار دیگر نشان داد گیتی پسند پرطرفدارترین تیم فوتسال کشور است.

هفته سوم، با ناکامی پالایش نفت همراه بود و این تیم در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال کراپ الوند رفت و با ارائه یک بازی نزدیک در نهایت با نتیجه سه بر ۲ مغلوب مهمان قزوینی خود شد.

تیم گیتی‌پسند دیگر نماینده اصفهان نیز در این هفته مقابل میزبان خود، هیات فوتبال قم به برتری ۶ بر ۲ رسید تا نوار پیروزی های پرگل خویش را ادامه دهد و نشان دهد قصد ثبت رکورد جدیدی در تعداد گل زده در لیگ برتر فوتسال را دارد.

پس از پایان هفته سوم گیتی‌پسند با ۹ امتیاز و پالایش نفت اصفهان با صفر امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و آخر جدول قرار گرفتند که این جایگاه تا قبل از شروع رقابت های هفته پنجم کماکان پابرجا بود.

در هفته چهارم، یکه‌تازی گیتی پسند در صدر جدول لیگ برتر ادامه پیدا کرد و این تیم در ورزشگاه «پیروزی» اصفهان با برتری ۲ بر یک مقابل فولاد هرمزگان به پیروزی رسید و توانست با کسب همه امتیازات ممکن تا اینجای لیگ برتر به تنهایی در صدر جدول یکه تازی کند.

هفته چهارم باز هم برای تیم پالایش نفت اصفهان با شکست همراه بود و این تیم در بندرعباس به مصاف تیم هم‌ خانواده خود پالایش نفت بندرعباس رفت و این بازی را با نتیجه چهار بر صفر به حریف هرمزگانی خود واگذار کرد تا کماکان در قعر جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور جای داشته باشد.

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، تیم پالایش نفت اصفهان در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان رفت و با ارایه یک بازی نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست داد و به اولین برد در لیگ برتر فوتسال رسید.

تیم پالایش نفت اصفهان امسال برای نخستین بار در لیگ برتر فوتسال حضور دارد و هرچند این تیم جوان در چهار هفته نخست نتوانست امتیازی کسب کند و تا پیش از هفته پنجم با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول قرار داشت ولی پیروزی هفته پنجم این تیم سبب حفظ امید این تیم برای بقا در لیگ برتر شد.

هفته پنجم، گیتی پسند دیگر نماینده استان اصفهان در سیرجان مقابل تیم گهر زمین این شهر به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم گیتی پسند تمام شد و این تیم به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

شاگردان محمد کشاورز جمعه گذشته در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران در سالن پیروزی اصفهان مقابل مس سونگون به میدان رفتند که این دیدار حساس با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید و یکه تازی گیتی پسند در صدر جدول تداوم یافت.

جمعه گذشته دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد ایرالکو اراک یکی از سه نماینده استان مرکزی در لیگ برتر را سه بر ۲ شکست دهد و به دومین پیروزی خود در لیگ برتر دست یابد.

این دیدار که با درخشش و گلزنی پوریا گلشنی و فرهاد توکلی از تیم پالایش نفت اصفهان همراه بود باعث شد این تیم اصفهانی به امتیاز ۶ برسد و به رده ۱۱ جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر صعود کند.

جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور پس از پایان هفته ششم به شرح زیر است:

فوتسال اصفهان، امیدوار به آینده

به گزارش ایرنا، ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور که تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نشده است، در شهرآورد فوتسال اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار با توجه به جایگاه ۲ تیم، تاثیر زیادی بر موقعیت آنها در پایان نیم فصل لیگ برتر خواهد داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400427

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]