1

بازدید پزشکیان از دفتر ویژه دولت در مجلس

  • کد خبر : 400483
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

افق نیوز؛ به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با حضور در دفتر ویژه دولت در مجلس از فعالیت‌های این معاونت در بهبود رویکرد و اقبال نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم قدردانی کرد. رئیس‌جمهور در این بازدید که قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ضرورت تلاش مضاعف این معاونت در […]

افق نیوز؛

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با حضور در دفتر ویژه دولت در مجلس از فعالیت‌های این معاونت در بهبود رویکرد و اقبال نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید که قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ضرورت تلاش مضاعف این معاونت در تقویت وفاق و همدلی بین دولت و مجلس را مورد تاکید قرار داد.

قالیباف نیز با قدردانی از حضور فعال دبیری در کسوت معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد سطح همکاری و هم افزایی دو قوه بیش از پیش ارتقاء یابد. 

شهرام دبیری نیز با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور  در دفتر دولت مستقر در مجلس شورای اسلامی آن را اقدام بی‌سابقه و نشانه توجه رئیس‌جمهور به فعالیت پارلمانی توصیف کرد و با ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های معاونت متبوع خود در برگزاری نشست‌ها و رایزنی فشرده برای ایجاد هماهنگی هم‌افزایی با نمایندگان درخصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تاکید کرد: مصمم هستیم معاونت امور مجلس را در راستای راهبرد رئیس‌جمهور محترم به کانون وفاق و همدلی دو قوه برای خدمت بیشتر به مردم و آبادانی کشور قرار دهیم.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400483

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]