1

مصر درباره تأثیر تنش حزب الله و اسرائیل بر مذاکرات هشدار داد

  • کد خبر : 404071
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۵۸

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه جمهوری مصر افزایش سطح تنش بین حزب الله و رژیم اسرائیل، منطقه را تهدید می‌کند؛ چرا که این احتمال وجود دارد این تنش منجر به درگیری و جنگ منطقه‌ای فراگیر شود. عبدالعاطی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه در حاشیه نشست مجمع عمومی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه جمهوری مصر افزایش سطح تنش بین حزب الله و رژیم اسرائیل، منطقه را تهدید می‌کند؛ چرا که این احتمال وجود دارد این تنش منجر به درگیری و جنگ منطقه‌ای فراگیر شود.

عبدالعاطی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: تنش اخیر بر مذاکراتی که به دنبال دست یابی به آتش بس در غزه است و مصر در آن، نقش میانجی را بازی می‌‌کند، تأثیر منفی می‌گذارد.

اسرائیل طی هفته گذشته دو حمله تروریستی و تخریبی علیه حزب الله و لبنان انجام داد که در اثر آن، نزدیک به صد نفر شهید شده و هزاران تن زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه پیجرها را که وسیله ارتباطی غیرنظامی است و روز چهارشنبه بی‌ سیم‌ها را منفجر کرد که ده‌ها شهید و بیش از سه هزار زخمی برجای گذاشت.

این رژیم همچنین جمعه گذشته با حمله هوایی به ساختمانی در حومه بیروت، تعدادی از فرماندهان ارشد حزب الله در واحد نیروهای نخبه و زبده الرضوان را ترور کرد که در اثر آن، شماری از رزمندگان حزب الله و غیرنظامیان لبنانی به شهادت رسید.

مقاومت اسلامی لبنان طی دیروز و امروز بیش از ۱۵ عملیات علیه رژیم اسرائیل انجام داد که طی امروز پایگاه هوایی رامات دیوید این رژیم هدف حمله تلافی‌جویانه این جنبش قرار گرفت.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404071

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]