1

عراقچی برخی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد

  • کد خبر : 404458
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با رژیم اسراییل است را به شدت تکذیب کرد و گفت: آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است. به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی منتسب به وزیر امور خارجه در این ارتباط به […]

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با رژیم اسراییل است را به شدت تکذیب کرد و گفت: آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی منتسب به وزیر امور خارجه در این ارتباط به نقل از عراقچی نوشت: «برعکس آنچه نقل شده است آقای دکتر پزشکیان صبح امروز به وقت نیویورک در دیدار با برخی مدیران رسانه‌های آمریکا، به شدت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تهاجم آن رژیم به لبنان را محکوم کرده و تاکید کردند که این جنایات با هیچ یک از معیارهای انسانی و بین‌المللی همخوانی ندارد و باید متوقف شود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ایشان همچنین به صراحت ابراز داشتند که این جنایات، و از جمله جنایت ترور شهید هنیه در تهران، بی پاسخ نخواهند ماند و این پاسخ در زمان خود به اجرا در خواهد آمد.

عراقچی همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران مسلما نسبت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان بی‌تفاوت نخواهد بود و به صورت همه جانبه از لبنان دفاع و حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404458

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]