5

تورهای مختلط دختر و پسر و بزن و برقص های آنچنانی +تصاویر

  • کد خبر : 40456
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

جالب این است که این افراد به صورت گروهی در کنار دریا می رقصیدند!، و باعث ناراحتی مردم می شدند.

گزارشات واصله حاکی از بزن به رقص ها در اتوبوس تور های مسافرتی که دختر و پسرها در آن می رقصند وجود دارد که جالب این است یک سری از افراد که مخالف این حرکت ها ناپسند بودند ،مردم و حتی مدیریت تور ، با آنها برخورد جدی می کرند که برخی موارد به زد و خورد منجرب می شد.

 به گزارش همراهان نیوز ، چند ماه پیش خبری منتشر شد در رابطه با تورهای مختلط دختر و پسر که یکسری از افراد سودجو به صورت زیرکانه به اسم تورهای شاد مردم را فریب می دادند.

 برخی از رسانه های در کشور خبر مربوطه به این تور ها را منتشر کردند که در آن چه اتفاقاتی عجیب و غریب می افتاد که روستاییان زمانی که این اتفاق را می دیدند!برایشان عجیب بود که آیا اینجا ایران است ؟

با منتشر شدن این خبر در سانه های توقع داشتیم که مسئولین مربوطه بر این تور ها نظارت  داشته باشند که متاسفانه نه اینکه بهتر نشد بلکه خیلی اتفاقات بد تری در اینده که خبرش را در زیر می خوانید افتاد.

 

جند روز پیش در یک سایت خبری منتشر شد که محتوای آن درباره “دیسکو های مسافرتی بود” که بهتر خودمانی بگوییم بزن به رقص هایی که در برخی از تور ها گردشی  انجام می شود که به صورت از قبل هماهنگ شده این اتفاقات می افتد یا به صورت خودجوش.

 

گزارشات واصله حاکی از بزن به رقص های در اتوبوس تور های مسافرتی که دختر و پسرها در آن می رقصند ، جالب این است یک سری از افراد که مخالف این حرکت ها ناپسند بودند ،مردم و حتی مدیریت تور ، با آنها برخورد جدی می کرند که برخی موارد به زد و خورد منجرب می شد.

جالب این است که این افراد به صورت گروهی در کنار دریا می رقصیدند!، و باعث ناراحتی مردم می شدند.

طبق برخی از گزارشات، به نکته جالب تری رسیدیم برخی از این تور ها زیر نظر یکی از سازمان های دولتی است که تا به حالا این اتفاقات به صورت متعدد در انجا افتاده است .

چرا مسئولین مربوطه هیچ نظارتی بر این تور ها ندارند ، چرا برخی از مسئولین تور های که زیر نظر سازمان های دولتی هستند با این افراد همکاری می کنند!؟

طبق اخبار گذشته که رسانه های  مختلف منتشر کردند این اتفاقات ، نتیجه عدم پیگیری مسئولین مربوطه است و آنها باید جوابگو باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]