1

ماجرای حمله پهپاد حزب الله به پایگاه سری اسرائیل

  • کد خبر : 404564
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۵۹

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری واللا نیوز در گزارشی فاش کرد در عمیق‌‌ترین نفوذ پهپادی حزب‌الله، سه پهپاد حزب‌الله در نزدیکی یک پایگاه نظامی سرّی مشاهده شدند. امیر بوحبوت خبرنگار مسایل نظامی این رسانه اعلام کرد: آژیر خطر امروز سه‌شنبه در عاتلیت در نیوی یام به صدا در آمد تا از احتمال […]

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری واللا نیوز در گزارشی فاش کرد در عمیق‌‌ترین نفوذ پهپادی حزب‌الله، سه پهپاد حزب‌الله در نزدیکی یک پایگاه نظامی سرّی مشاهده شدند.

امیر بوحبوت خبرنگار مسایل نظامی این رسانه اعلام کرد: آژیر خطر امروز سه‌شنبه در عاتلیت در نیوی یام به صدا در آمد تا از احتمال ورود سه پهپاد متخاصم به این منطقه خبر بدهد.

براساس گزارش‌های رسیده سامانه‌های پدافندی فقط موفق به سرنگونی دو فروند از این هواپیماهای بدون سرنشین شدند.

به‌زعم این رسانه عبری‌زبان، سومین پهپاد در یک منطقه باز سقوط کرد و باعث آتش‌سوزی گسترده شد که نیروهای آتش‌نشانی به آن منطقه اعزام شدند.

به‌اعتراف واللا نیوز این عمیق‌‌ترین نقطه‌ای است که پهپادهای حزب‌الله طی درگیری اخیر به آن رسیده‌اند، این در حالی است که درگیری و جنگ در طول ساعات روز در مناطق مختلف الجلیل، بلندی‌های جولان و بقیه مناطق شمال (فلسطین اشغالی) همچنان ادامه داشت.

به‌اعتراف واللا نیوز، پهپادهای متخاصم خود را بر فراز یکی از پایگاه‌های سرّی اسرائیل رسانده بودند.

این رسانه توضیحات بیشتری در رابطه با ماهیت این پایگاه نظامی نداد اما رسانه‌های لبنانی و فلسطینی به نقل از بیانیه حزب‌الله اعلام کردند؛ حمله پهپادی مقر واحد مأموریت‌های ویژه دریایی ارتش اسرائیل “شیطیت۱۳” را مورد هدف قرار داده است.

این پایگاه در نزدیکی حیفا قرار دارد و محل حضور افسران و نظامیان اسرائیلی محسوب می‌شود که به‌دقت مورد هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/+

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404564

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]