1

۱۰۰ اتوبوس جدید شهری رونمایی شد

  • کد خبر : 404646
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امروز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل با حضور محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسی‌پور؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران رونمایی شد. مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امروز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل با حضور محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسی‌پور؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران رونمایی شد.

مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه این اتوبوس‌ها از محصولات تولید داخل است، اظهار کرد: برای تامین ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولیدکنندگان داخلی قرارداد منعقد کرده بودیم که تاکنون حدود ۵۶۳ دستگاه را تحویل گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: با حمایت شورای شهر و شهرداری از ابتدای دوره ششم ۱۱۱۶ دستگاه اتوبوس نیز نوسازی شد که البته کم است چراکه تهران به حداقل‌ ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: با آغاز بازگشایی مدارس ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس را شاغل کردیم که پیش از این تعداد آنها ۱۸۰۰ دستگاه بود و امیدواریم با حمایت‌های شورای شهر و شهرداری تهران تعداد اتوبوس‌های شاغل به بیش از ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس برسد.

به گفته وی، تا پایان این ماه اتوبوس‌های برقی رو هم‌رونمایی خواهیم شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404646

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]