2

توصیه‌های عراقچی به کاردار ایران در لبنان

  • کد خبر : 405154
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با کاردار جمهوری اسلامی ایران، در جریان آخرین وضعیت در بیروت و تبعات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی قرار گرفت. در این تماس، عراقچی ضمن تقدیر از انگیزه […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با کاردار جمهوری اسلامی ایران، در جریان آخرین وضعیت در بیروت و تبعات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی قرار گرفت.

در این تماس، عراقچی ضمن تقدیر از انگیزه و استقامت دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت کشورمان در این شرایط حساس، دستورات و توصیه‌های لازم را صادر کرد.

روز گذشته منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. در این حمله محله‌های مسکونی در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت به شدت بمباران شد.

 طی ساعات گذشته ،بیش از ۳۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه صورت گرفته و این تجاوزات همچنان ادامه دارد.

کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نشست سالانه وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی، بر اهمیت اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی در حمایت از حقوق مردم فلسطین تأکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان، با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین شرایط ویژه مردم در غزه، از سوی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد که نشست فوق‌العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=405154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]