2

یک دیپلمات ایرانی: جریان مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود

  • کد خبر : 405162
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

یک دیپلمات ایرانی اظهار کرد: جریان مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود به گزارش ایسنا،سید عباس موسوی سخنگوی پیشین وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت گفت: شَجره طیّبه ‎مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود. تک تک رهبران و […]

یک دیپلمات ایرانی اظهار کرد: جریان مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود

به گزارش ایسنا،سید عباس موسوی سخنگوی پیشین وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت گفت: شَجره طیّبه ‎مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود. تک تک رهبران و مجاهدان مقاومت در سراسر منطقه با آرزوی ‎شهادت شب و روز می گذرانند.

 وی افزود : بحمدالله تاکنون شهادت ‎سید مقاومت (حَفَظَهُ الله)  تائید نشده و شاید خود او نیز ناراحت از اینکه به آرزوی دیرین خود نرسیده است؛ اما در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگواری برای او از یاد نبریم که خداوند پس از شایعه شهادت رسول خود در جنگ اُحُد خطاب به مسلمانان اینگونه فرمود: “وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ ۚ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَیٰ أَعْقَابِکُمْ ۚ وَمَنْ یَنْقَلِبْ عَلَیٰ عَقِبَیْهِ فَلَنْ یَضُرَّ اللَّهَ شَیْئًا ۗ وَسَیَجْزِی اللَّهُ الشَّاکِرِینَ.”  … (محمد -صلّی اللّه علیه و آله و سلّم- جز یک پیامبر نیست که پیش از او نیز پیغمبرانی بودند و درگذشتند، آیا اگر او به مرگ یا شهادت درگذشت شما باز به دین جاهلیّت خود رجوع خواهید کرد؟ پس هر که مرتد شود به خدا ضرری نخواهد رسانید، و البته خدا جزای نیک اعمال به شکرگزاران عطا کند.)

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=405162

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]