0

دعوت رئیس مجمع جهانی اقتصاد از عراقچی برای شرکت در نشست سالانه این مجمع در سوییس

  • کد خبر : 405172
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

«بورگه بِرِنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد. به گزارش ایسنا ، طرفین در این ملاقات به تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان از  جمله ادامه حملات و ماجراجویی‌های خطرناک […]

«بورگه بِرِنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا ، طرفین در این ملاقات به تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان از  جمله ادامه حملات و ماجراجویی‌های خطرناک رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به تبادل نظر پرداختند.

بورگه برنده همچنین از دکتر عراقچی دعوت کرد، در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در بهمن ماه جاری در شهر داوس در سوییس شرکت کند .

براساس این گزارش ، نشست‌های مجمع جهانی اقتصاد موسوم به مجمع داوس همه ساله با حضور مقامات ارشد سیاسی و اقتصادی کشورها و نیز مدیران ارشد شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، مالی و فناوری در قالب میزگردهای اختصاصی و موضوعی برگزار می‌شود.‌

 انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=405172

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]