0

مس به دنبال جبران مافات؛ اعتماد به نویدکیا، تا چه زمانی؟

  • کد خبر : 405822
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس‌رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل مدیران باشگاه مجبور شدند با ساکت الهامی در نیم فصل قطع همکاری کنند. در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم مس با نویدکیا، سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کند. […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس‌رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل مدیران باشگاه مجبور شدند با ساکت الهامی در نیم فصل قطع همکاری کنند. در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم مس با نویدکیا، سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کند.

نارنجی‌پوشان در جام حذفی شگفتی‌ساز بودند و توانستند حریفان خود را در این تورنمنت شکست دهند اما در فینال جام حذفی برابر سپاهان سرسخت قرار گرفتند و نتوانستند به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. اما با توجه به اینکه مدیران شاهد بودند که تیم با هدایت محرم نویدکیا نتایج خوبی می‌گیرد، تصمیم گرفتند که به همکاری با او ادامه دهند تا شاید بتوانند در لیگ بیست‌وچهارم قدرتمند ظاهر شوند.

شاگردان محرم نویدکیا در لیگ بیست‌وچهارم تا به الان ۶ بازی انجام داده‌ و فقط یک برد مقابل آلومینیوم اراک به دست آورده‌اند. با توجه به گذشته محرم نویدکیا و نتایجی که او در تیم‌های قبلی خود کسب کرده، مدیران مس رفسنجان امیدوارند تا این تیم به روند گذشته برگردد و رتبه خود را جدول ارتقا بدهد.

مدیران مس‌رفسنجان در نقل‌وانتقالات پیش فصل بازیکنان زیادی از جمله بهنام برزای، علی شجاعی، عیسی مرادی، فرشید اسماعیلی، محمد علی‌نژاد و مهدی شریفی را جذب کرده‌اند و در هفته‌های گذشته هم دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شده‌اند. این نشان می‌دهد تیم به خوبی تقویت شده است و از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد. در حال‌ حاضر این تیم با کسب ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و باید دید که اگر این روند ادامه پیدا کند، آیا ممکن است تا قبل از پایان نیم فصل اول محرم نویدکیا از مس جدا شود؟

تیم فوتبال مس‌رفسنجان در هفته هفتم، جمعه از ساعت ۱۸ به مصاف شمس‌آذر قزوین می‌رود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=405822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]