0

جام جهانی فوتسال| برزیل با بردی دشوار فینالیست شد

  • کد خبر : 406020
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل اوکراین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. ایهور چرنیافسکی در دقیقه ۱۸ گل اول را برای اوکراین به ثمر رساند تا نماینده اوکراین با پیروزی راهی رختکن شود. برزیل در […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل اوکراین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

ایهور چرنیافسکی در دقیقه ۱۸ گل اول را برای اوکراین به ثمر رساند تا نماینده اوکراین با پیروزی راهی رختکن شود. برزیل در دو دقیقه نیمه نخست با گل به‌خودی روستیسلاو سمنچنکو و گل دیه‌گو از حریف پیش افتاد.

ایهور کورسون در دقیقه ۲۹ دروازه برزیل را گشود و بازی را به تساوی کشاند، اما دیه‌گو در دقیقه ۳۶ مجدداً گلزنی کرد تا سلسائو پیروز این مسابقه دشوار باشد.

برزیل که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده، روز یکشنبه در فینال مسابقات به مصاف برنده دیدار آرژانتین – فرانسه می‌رود. آرژانتین و فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ فردا، دیگر دیدار نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406020

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]