0

وعده صادق۲ نشان داد ایران نه تعلل می‌کند نه شتاب‌زده می‌شود

  • کد خبر : 406360
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۲۲

افق نیوز؛ علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه‌ی تاریخی تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در نمازجمعه‌ی نصر که نمایش اقتدار مردم‌پایه جمهوری اسلامی بود، طبق معمول که در مواقع حساس جهانی با ملت ایران و ملل مسلمان سخنرانی مستقیم […]

افق نیوز؛

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه‌ی تاریخی تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در نمازجمعه‌ی نصر که نمایش اقتدار مردم‌پایه جمهوری اسلامی بود، طبق معمول که در مواقع حساس جهانی با ملت ایران و ملل مسلمان سخنرانی مستقیم دارند، امروز هم با زبان فارسی و عربی سخن گفتند.

 

وی افزود: ایشان هم‌چنین برای بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت مراسمی برگزار کردند که با مشارکت گسترده و خیره‌کننده‌ی مردم در قلب تهران مواجه شد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: این مشارکت‌های گسترده در ایام فعلی در دل خود حرف‌های زیادی با دوستان و دشمنان دارد.

بهادری‌جهرمی گفت: رهبر معظم انقلاب بر سیاست قرآن مبنی بر هم‌پیوستگی و یکی بودن ملت‌های مسلمان تأکید کردند که اگر ملل مسلمان در سوریه، فلسطین یمن، عراق، مصر و ایران یکی باشند، کمربند استقلال و عزت را دور خود می‌بندند و از عزت و استقلال‌شان دفاع می‌کنند و در این‌صورت، عزت خدا نیز کمک‌کار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر بخش‌های بیانات ایشان، اشاره به اقدامات درخشان جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن و عملیات وعده صادق۲ بود که خونخواهی از این گرگ خون‌آشام یعنی رژیم صهیونیستی بوده است. البته مقام معظم رهبری تأکید کردند این اقدام پاسخ حداقلی نظام و دفاع پیشگیرانه‌ی ملت‌های اسلام برای جلوگیری از خون‌ریزیِ حداکثریِ رژیم جعلی بود که مشابه این اقدامات ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی  تعلل نمی‌کند و دچار شتاب‌زدگی نخواهد شد.

سخنگوی دولت شهید رئیسی اضافه کرد: این فرمایشات پیامی روشن برای دوستان و دشمنان مقاومت بود که با دست‌وپا زدنِ این رژیم و حامیانش در آمریکا و اروپا بعد از طوفان‌الاقصی، نمی‌توانند بی‌آبروییِ رژیم غاصب را مخفی کنند. همگان بدانند که پشتوانه‌ی مردمی، نظری، عقلانی و انسانیِ جبهه مقاومت حتماً پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406360

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]