1

احداث بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر

  • کد خبر : 40647
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹

سال‌ها است که مردم منطقه منتظر احداث و راه‌اندازی این مجموعه گردشگری و تفریحی هستند که علاقمندی یک سرمایه‌گذار به این کار سبب امیدواری شده است.

یونس اسدی گفت: احداث بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر از بهترین اقداماتی است که می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر و مفید باشد.

یونس اسدی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرای تفرجگاه گردلوی مشگین‌شهر اظهار داشت: توانمندی‌های بخش گردشگری مشگین‌شهر خود می‌تواند زمینه‌ساز تحولی عظیم و گسترده در بحث اشتغال و رونق اقتصادی منطقه باشد.

یونس اسدی گفت: اگر شهرستان مشگین به عنوان پایلوت گردشگری در سطح کشور انتخاب شده است نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این شهرستان در بحث گردشگری است که می‌تواند در کنار ظرفیت کشاورزی و باغداری بستر و زمینه‌ای مساعد برای توسعه همه‌جانبه اقتصادی، اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم آورد.

وی بیان کرد: نباید در مشگین‌شهر تنها ظرفیت گردشگری را محدود به آب‌های گرم و چند آثار و ابنیه تاریخی بدانیم بلکه شهرستان مشگین از تفرجگاه‌های طبیعی، زیست بوم‌های بسیار فراخ و بکر برخوردار است که می‌توان با تبدیل کردن این ظرفیت به اشتغال و سرمایه‌گذاری بهترین درآمدزایی را برای منطقه به همراه آورد.

او یکی از این ظرفیت‌ها را وجود تفرجگاه زیبا و شایسته با آب و هوای دلپذیر نظیر گردلو اعلام کرد و ابراز داشت: سال‌ها است که مردم منطقه منتظر احداث و راه‌اندازی این مجموعه گردشگری و تفریحی هستند که علاقمندی یک سرمایه‌گذار به این کار سبب امیدواری شده است.

او خاطرنشان کرد: برای تکمیل مرحله اول این منطقه گردشگری ۲۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌شود و در فازهای بعدی نیز تلاش می‌شود تا بخش‌های دیگری از این منطقه و توانمندی‌های آن به منصه ظهور و بروز برسد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ایجاد آبشار در طول این مسیر، ایجاد روشنایی و برقراری فضایی مطلوب با هدف کوهنوردی و پیاده‌روی، ایجاد تأسیسات خدماتی، رفاهی و همچنین برقراری فضاهای اقامتی و پذیرایی از دیگر تدابیر و امکانات پیشنهادی است که امیدواریم زمینه برقراری آن به سرعت فراهم شود/برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر