1

۲ فوتبالیست دیگر به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوستند

  • کد خبر : 406502
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

به گزارش ایرنا از باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ️در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر فوتبال بانوان، فاطمه اردستانی پس از یک فصل دوری از سپاهان، روز دوشنبه با ثبت قرارداد رسمی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دوباره پیراهن این تیم را بر تن کرد. اردستانی، فصل گذشته به شهرداری سیرجان […]

به گزارش ایرنا از باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ️در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر فوتبال بانوان، فاطمه اردستانی پس از یک فصل دوری از سپاهان، روز دوشنبه با ثبت قرارداد رسمی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دوباره پیراهن این تیم را بر تن کرد.

اردستانی، فصل گذشته به شهرداری سیرجان پیوسته بود و پس از توافق با مدیران این باشگاه، دوباره سپاهانی شد تا در فصل جدید رقابت‌ها با پیراهن طلایی این تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان به میدان برود.

امروز(دوشنبه) زهرا پورحیدر دفاع چپ فصل پیش تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا در فصل جدید لیگ برتر همراه طلایی‌پوشان باشد.

روز گذشته نیز میترا نظری هافبک فصل پیش سپاهان برای فصل جدید به جمع طلایی پوشان اضافه شده بود.

به گزارش ایرنا، تیم زنان سپاهان در رقابت‌های فوتبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر بانوان که در آن ۱۰ تیم شرکت داشتند، پس از تیم‌های «خاتون بم»،‌ «زنان ملوان انزلی»و «شهرداری سیرجان» در رتبه چهارم قرار گرفت و این مقام در شرایطی برای طلایی‌پوشان بدست آمد که سپاهان فصل پیش از آن نائب قهرمان این لیگ شده بود.

پیش از این ثنا صادقی و مرضیه نیکخواه، هافبک‌های ملی پوش فصل پیش تیم شهرداری سیرجان نیز به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوسته بودند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]