3

اگر مسکن مهر نبود باید به نرخ تورم، ۲۵ درصد نیز اضافه می‌کردیم

  • کد خبر : 40671
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸

فروزنده گفت: حرفی را که معاون امور مجلس می‌زند در حقیقت برآیند نظرات مجلس است و به طور جدی پیگیری می‌شود.

افق(ofoghnews.ir): لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با معاونین دستگاه‌های اجرایی و اعضای مرکز تحقیقات معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه پروژه بزرگ مهر ماندگار بین وزارتخانه‌ها تقسیم شده است، گفت: اگر مسکن مهر نبود باید به نرخ تورم، ۲۵ درصد نیز اضافه می‌کردیم.

وی افزود: اولویت ما برای ادامه کار در دولت، محورها و صحبت‌های مقام معظم رهبری است و قرار است در جلسه دولت پیرامون این محورها بحث شود و رسیدگی به معیشت مردم و بررسی عوامل اثرگذار بر آن از جمله تحریم و نرخ ارز موارد مهم رسیدگی دولت است.

فروزنده با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن این طرح، گفت: حرفی را که معاون امور مجلس می‌زند در حقیقت برآیند نظرات مجلس است و به طور جدی پیگیری می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین اشاره کرد: مقابله با دشمن و تزویر، تمرکز بر هماهنگی و کلان نگری، رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و سپرده‌گذاری بیش از منبع بانک‌ها، اقتصاد مقاومتی و شاخص‌های آن و درگیر کردن نظرات کارشناسان، مبارزه با فساد و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان از جمله مواردی است که در فرصت باقی مانده توسط دولت و مجلس پیگیری خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه استفاده و مصرف تولیدات داخلی  از اهمیت بالایی برخوردار است و دولت نیز مصرف کننده مهمی است، این موضوع در یک کار گروه  ویژه مشترک بین مجلس و دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوع تولیدات داخلی، صرفه‌جویی و مبارزه با اسراف نیز از اهم دستور کار این کار گروه است.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به معیشت مردم و بررسی عوامل اثرگذار بر آن از جمله تحریم و نرخ ارز موارد مهم مطروح توسط معاون رئیس‌جمهور بود که در دستور کار این کمیته – کار گروه‌ها قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]