0

غضنفری: پیوستن نمایندگان به دولت بی‌احترامی به آرای مردم است

  • کد خبر : 407242
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

افق نیوز؛ کامران غضنفری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: جدایی برخی نمایندگان از مجلس و پیوستن آن‌ها به بدنه دولت می‌تواند به‌نوعی بی‌احترامی به آرای مردم تلقی شود. وی تأکید کرد: برخی نمایندگان پس از کسب آرای مردم به سمت‌های دولتی منتقل می‌شوند و […]

افق نیوز؛

کامران غضنفری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: جدایی برخی نمایندگان از مجلس و پیوستن آن‌ها به بدنه دولت می‌تواند به‌نوعی بی‌احترامی به آرای مردم تلقی شود.

وی تأکید کرد: برخی نمایندگان پس از کسب آرای مردم به سمت‌های دولتی منتقل می‌شوند و این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص حوزه‌های انتخابیه به وجود می‌آورد، زیرا مردم نمایندگان خود را با امید به پیگیری مطالباتشان انتخاب کرده‌اند.

غضنفری ادامه داد: چنین اقداماتی می‌تواند به‌نوعی بی‌احترامی به رأی مردم محسوب شود.

وی به نمونه‌هایی از این تغییرات اشاره کرد و گفت: برخی نمایندگان، مانند وزیر ورزش و وزیر کشاورزی، به این سمت‌ها منصوب شده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس بر این نکته تأکید کرد که نمایندگان باید به آرای مردمی که به آن‌ها اعتماد کرده‌اند احترام بگزارند و نباید به‌سادگی مجلس را رها کنند و به‌سمت پست‌های بالاتر بروند، به‌ویژه زمانی که این تغییرات ممکن است به‌نفع منافع شخصی آن‌ها باشد.

غضنفری همچنین به تذکرات مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت که ایشان تأکید کرده‌اند نمایندگان نباید جایگاه خود را به‌عنوان پلکانی برای رسیدن به مشاغل دولتی استفاده کنند. متأسفانه، برخی از این موارد هنوز در حال وقوع است و نمایندگان در پی این روندها هستند.

انتهای پیام/+

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=407242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]