0

توقف آرژانتین با مسی در استخر ونزوئلا در شب برتری سخت برزیل مقابل شیلی

  • کد خبر : 407304
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز جمعه ۴ دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی شیلی در ورزشگاه ناسیونال با قضاوت داریو هررا میزبان تیم ملی برزیل بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک برزیل به […]

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز جمعه ۴ دیدار برگزار شد.

در یکی از این دیدارها تیم ملی شیلی در ورزشگاه ناسیونال با قضاوت داریو هررا میزبان تیم ملی برزیل بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک برزیل به پایان رسید.

توقف آرژانتین با مسی در استخر ونزوئلا در شب برتری سخت برزیل مقابل شیلی

برای برزیل در این دیدار دا کروز و لوئیز هنریکه گلزنی کردند و تک گل میزبان را نیز ادواردو وارگاس به ثمر رساند. با این نتیجه برزیل ۱۳ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل شیلی با ۵ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه مونومنتال با قضاوت گوستاوو تیرا میهمان تیم ملی ونزوئلا بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی در شرایط نامساعد جوی برگزار شد. پیش از آغاز بازی، بارش شدید باران و آب‌گرفتگی زمین، این دیدار را به تاخیر انداخت.

توقف آرژانتین با مسی در استخر ونزوئلا در شب برتری سخت برزیل مقابل شیلی

نیکولاس اوتامندی برای آرژانتین و سالومون روندون برای ونزوئلا گلزنی کردند. با این نتیجه آرژانتین با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل ونزوئلا با ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

بولیوی یک – کلمبیا صفر

اکوادور صفر – پاراگوئه صفر

ونزوئلا یک – آرژانتین یک

شیلی یک – برزیل ۲

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=407304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]