2

با این پا طلایی ها چه کار باید کرد در حالی که دنبال قدرت هستند؟

  • کد خبر : 4075
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

شبکه صهیونیستی بالاترین در پی ناامیدی از مدعیان اصلاح طلب، آنها را «پاطلایی» و فرصت طلب توصیف کرد. این رسانه ضدانقلابی می نویسد:« پاطلایی ها سربازانی هستند که در سربازی هیچگاه هنگام رژه همراه و همصدا با سایر پرسنل دیگر پای چپ خود را زیر طبل بزرگ به زمین نمی کوبند، هماهنگ نمی شوند، صف […]

شبکه صهیونیستی بالاترین در پی ناامیدی از مدعیان اصلاح طلب، آنها را «پاطلایی» و فرصت طلب توصیف کرد.
این رسانه ضدانقلابی می نویسد:« پاطلایی ها سربازانی هستند که در سربازی هیچگاه هنگام رژه همراه و همصدا با سایر پرسنل دیگر پای چپ خود را زیر طبل بزرگ به زمین نمی کوبند، هماهنگ نمی شوند، صف را به هم می ریزند و این کار عواقبی جز تنبیهی برای سایرین در بر ندارد».
بالاترین با فرصت طلب و خائن معرفی کردن کسانی چون محسن کدیور، مهاجرانی، امیر ارجمند، مزروعی، خاتمی و شورای هماهنگی سبز می نویسد: «شورای هماهنگی سبز می گفت این شورا متشکل از نمایندگان آقایان کروبی و موسوی است اما بعد از قریب به چند ماه از اعلام موجودیت شورای هماهنگی راه سبز مجتبی واحدی مشاور ارشد مهدی کروبی در مصاحبه ای اعلام کرد که کروبی در این شورا هیچ نماینده ای نداشته و ندارد. این گفته مشاور کروبی نه تنها شک و گمانه زنی در رابطه با عدم شفافیت این افراد را تقویت می بخشد بلکه این سوال را نیز بوجود می آورد که فلسفه تشکیل چنین شورایی که از روز تولد از نام مهدی کروبی بعنوان پلی برای رسیدن به سیاستهای خود استفاده کرده از کجا تغذیه سیاسی می شود.
موسوی لاری وزیر دولت دوم اصلاحات در همان روزهای نخستین حصر خانگی مهدی کروبی و میرحسین موسوی، بعد از بیش از چند سال سکوت طی سخنانی از انتخابات مجلس نهم سخن بر زبان آورد. تشکیل شاخه برون مرزی سازمان مجاهدین انقلاب به سخنگویی رجب علی مزروعی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، که صراحتا منتقدین شورای هماهنگی راه سبز را لمپن و نادان توصیف می کند، مورد مشابهی است.
بالاترین سپس یادداشت محمدعلی توفیقی عضو متواری و مستعفی مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب را منتشر کرد که در آن آمده است: «پس از اعلام آغاز بکار شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدین انقلاب، تعدادی از دوستان با توجه به سابقه عضویت در شورای مرکزی آن سازمان اینجانب را عضو و یا مرتبط با این شاخه دانسته و یا احیانا هنوز هم می دانند. راستش ابتدا نیازی به این توضیح که به نوعی تکذیب هر رقم مجاهد بودن، اسلامی بودن و انقلابی بودن هم محسوب می شود، احساس نمی کردم زیرا اساسا موضوع شاخه برون مرزی (و از آن مهمتر تداوم اصلاح طلبی برون مرزی) را بیشتر یک شوخی می دانستم اما با جدی تر شدن داستان (معرفی سخنگو، مشاور ارشد و افتتاح دفتر و دستک و…) با خودمان گفتیم بهتر است قبل از شروع شدن مجدد تماس ها و سوالات و یا سناریو سازی های برادران امنیتی، با این چند خط توضیح خودمان را خلاص کنیم تا مثل همیشه مصداق آش نخورده و دهن سوخته نگردیم».
بالاترین همچنین با اشاره به حصر منتظری با نظر خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی می نویسد: آیا خاتمی و اصلاح طلبان درون مرزی و برون مرزی در حبس خانگی آقایان کروبی و موسوی نیز دست دارند؟ حال مسئله این است که با این پا طلایی ها چه کار باید کرد در حالی که دنبال قدرت هستند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر