2

حکم وزیر اقتصاد برای مدیری که با صلوات، ۵۰۰ میلیون تومان پاداش تصویب کرد + فیلم

  • کد خبر : 407920
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

برخی انتصابات در وزارت اقتصاد و امور دارایی در شرایطی است که کارشناسان اقتصادی و نخبگان جامعه از دولت پزشکیان انتظار دارند تا به چینش کارشناسی افراد در وزارتخانه‌هایی نظیر اقتصاد توجه ویژه‌ای شود. به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت چهاردهم، در کمتر از دو ماه حضور در […]

حکم وزیر اقتصاد برای مدیری که با صلوات، ۵۰۰ میلیون تومان پاداش تصویب کرد

برخی انتصابات در وزارت اقتصاد و امور دارایی در شرایطی است که کارشناسان اقتصادی و نخبگان جامعه از دولت پزشکیان انتظار دارند تا به چینش کارشناسی افراد در وزارتخانه‌هایی نظیر اقتصاد توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت چهاردهم، در کمتر از دو ماه حضور در ساختمان این وزارتخانه در باب همایون، افرادی را با خود به وزارت اقتصاد برده است که با انتقادات بسیار مواجه شده است.

یکی از این افراد پرحاشیه، عباس مرادپور به‌عنوان سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی است. شخصی که سال ۹۶ از سوی طیب‌نیا، وزیر وقت اقتصاد به عنوان مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد منصوب شده بود و در دولت سیزدهم نیز حضور فعالی داشت. به‌گونه‌ای که در همان هفته‌های نخست شروع به کار دولت سیزدهم، از سوی خاندوزی وزیر وقت اقتصاد به عنوان سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب شد. هرچند مدتی بعد عباس حسینی از مدیران بیمه‌ای جایگزین مرادپور در وزارت اقتصاد شد و مرادپور نیز با حکم خاندوزی، به عنوان رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان مشغول به کار شد.

نام عباس مرادپور برای بسیاری یادآور مجمع جنجالی بانک تجارت در سال‌های گذشته است. یعنی تیرماه ۱۴۰۰ که وی به عنوان ناظر مجمع سالیانه بانک تجارت در حضور سهامداران اظهارات جنجالی داشت و با واکنش بسیاری از مردم مواجه شد. 

مرادپور در آن جلسه، برای تصویب پاداش اعضای هیئت‌مدیره بانک تجارت دست به ابتکار جالبی زد و با ذکر صلوات، بلافاصله پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی را برای هیئت مدیره بانک تجارت نهایی و تصویب کرد، پاداش که در مقایسه با مجمع قبلی این بانک، ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

تعداد بازدید : ۲۷۴۸

حالا حکم همتی برای مرادپور، یادآور مدیری است که با یک صلوات، پاداش ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی را تصویب کرد و حالا دوباره به وزارت اقتصاد بازگشته است. مشخص نیست که معیار وزیر اقتصاد برای انتصاب چنین افرادی که نگاه کارشناسی و تخصصی به حوزه محول شده ندارند، چیست؟ آیا چالش قحط الرجال حالا به وزارت اقتصاد رسیده است که باید شاهد حضور افرادی از دولت‌های قبل در این جایگاه حساس باشیم؟

حکم وزیر اقتصاد برای مدیری که با صلوات، ۵۰۰ میلیون تومان پاداش تصویب کرد

این در حالی است که همتی وزیر اقتصاد در مراسم تکریم و معارفه معاونت امور بانکی و بیمه ای، گفته بود اگر تحولی قرار باشد صورت بگیرد، باید با تغییر ایجاد شود. 

بنابراین، بهتر است وزیر اقتصاد به این سؤال پاسخ دهد که چه تحول اقتصادی در دوره حضور مرادپور در دولت‌های روحانی و رئیسی در مجموعه وزارت اقتصاد رقم خورده بود که حالا باید منتظر تحول دیگری با حضور مدیری در وزارت اقتصاد باشیم که با ذکر صلوات، پاداش ۵۰۰ میلیونی به تصویب رساند؟

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=407920

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]