2

برتری پُرگل اردن و تساوی فلسطین

  • کد خبر : 408076
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۲۰

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه‌شنبه شب دو دیدار همزمان دور چهارم گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا برگزار شد که در آنها پیروزی اردن و تساوی فلسطین رقم خورد. در این چارچوب تیم ملی فوتبال اردن از عمان میزبانی کرد و در پایان به پیروزی ۴ بر صفر […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه‌شنبه شب دو دیدار همزمان دور چهارم گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا برگزار شد که در آنها پیروزی اردن و تساوی فلسطین رقم خورد.

در این چارچوب تیم ملی فوتبال اردن از عمان میزبانی کرد و در پایان به پیروزی ۴ بر صفر دست یافت. گل‌های اردن را یزن عبدالله النعیمات (۲۵ و ۵۴) و علی علوان (۴۹ – پنالتی و ۸۷) به ثمر رساندند.

امشب تیم ملی فوتبال فلسطین نیز برابر کویت به تساوی ۲ – ۲ رضایت داد. دو گل فلسطین را وسام ابوعلی (۴۱ – پنالتی) و زید قنبر (۳+۹۰) زدند. برای کویت هم یوسف ناصر در دقایق ۳۱ (پنالتی) و ۸۰ گلزنی کرد.

در جدول رده‌بندی گروه B انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. همچنین اردن (هفت امتیاز)، عراق (هفت امتیاز)، عمان (سه امتیاز)، کویت (سه امتیاز) و فلسطین (دو امتیاز) رده‌های دوم تا ششم جدول این گروه را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408076

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]