2

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۷/۲۵

  • کد خبر : 408144
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه به دنبال پایین آمدن سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. این در حالیست که شرکت‌کنندگان بازار منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند تا تعداد دفعات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در کوتاه مدت مشخص کنند.قیمت هر اونس طلا امروز […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه به دنبال پایین آمدن سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. این در حالیست که شرکت‌کنندگان بازار منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند تا تعداد دفعات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در کوتاه مدت مشخص کنند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱۶ درصد افزایش به ۲۶۶۶ دلار و ۸۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰٫۱۶ درصدی به ۲۶۸۳ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.
سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا برای سومین روز پیاپی کاهش یافته و تمایل برای خرید طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده است.

تحلیلگران عقیده دارند تسهیل سیاست‌های پولی آمریکا زمینه را برای افزایش سرمایه‌گذاری بالا برده و به نفع طلا خواهد بود.
از طرف دیگر، بی‌ثباتی‌های به وجود آمده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تنش‌های ژئوپولیتیکی هم از قیمت طلا حمایت می‌کند.
سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات خرده فروشی آمریکا، تولید صنعتی و اطلاعات مربوط به تقاضا برای بیمه بیکاری هستند که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی فدرال رزرو ارائه دهد.
تاجران ۹۷٫۲ احتمال می‌دهند فدرال رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد در ماه نوامبر پایین بیاورد.
در جای دیگری بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت به رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده موافق قرارداد آتش‌بس نیست.
نمایندگان حاضر در مجمع سالانه بازار فلزات گرانبهای لندن پیش‌بینی می‌کنند قیمت طلا طی یک سال آینده تا ۲۹۴۱ دلار افزایش یافته و قیمت نقره هم تا ۴۵ دلار در هر اونس بالا رود.
قیمت نقره امروز با ۰٫۲۰ درصد افزایش به ۳۱ دلار و ۸۲ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰٫۸۹ درصدی ۹۹۷ دلار و ۳ سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/۲۲

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408144

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]